3.027 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til import af tysk MC {{forumTopicSubject}}
Vinteren er lang men en af de få glæder dne byder på er foran computeren, mens man planlægger og søger efter sin nye drømme bike.
Jeg har allerede bestemt mig - jeg vil have fat i en RVF som funbike til næste sæson, men udbuddet af dem er begrænset, så vil gerne selv importere en.
Er der nogle der gør dette regelmæssigt eller på bestilling?
Jeg har nemlig svært ved at overskue processen med selv at leje bil, besigtige og købe og fragte en MC hjem fra det tyske.
Men input og erfaring omkring dette modtages gerne.
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 386
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Jeg har link på en god i fald
Jeg har handlet mange mc´er dernede. Har aldrig selv været nede at se, har udelukkende set mig gennem på billeder og ved at tale med sælger.
Men vil du derned er det klart det bedste, og man kan gøre en tur ud af det..
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 211
Prøv at kontakte ham.
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 864
Vil du ha hjælp til div., er du velkommen til at ringe til min boss (Jens) på 20686903. Han ved en del om mc-er samt import, Det er hans nyindkøbte cykler vi kører efter i morgen torsdag.
Hilsen
Palle
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 109
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
Turen gik helt til det sydligste tyskland for dem. De kørte i en VW transporter (hvor min mors kunne være i) samt en trailer hvor min fars var i (en goldwing).
De kørte kl 10 fradag og var hjemme igen lørdag ved aftens tid. (og der havde de god tid).
Men selvfølgelig hvis du ikke kender nogle der lige evt har en bil den kan være i (f.eks sprinter, transporter eller transit o.lign.så kan jeg godt se det er svært, (men forholdvis billigt istedet for at få folk til at hente)
Var bare lige mine erfaringer.
mvh.
Hjælp til import af tysk MC