845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ny i MC-verden. råd søges. Ny i MC-verden. råd søges.

Hej med jer.

Er nu kommet så langt at jeg har fået "tilladelsen" fra konen om at få en cykel og pappet.
Så nu ville jeg da lige høre her inde, hvad i synes der er en god start cykel, har selv kigget lidt på noget Suzuki GSXR 600 og 750.. hvad siger jers erfaringer jer om startcykel og kan det betale sig at hente den i tyskland..
Gør selv en hel del i biler, så kender godt til det med at hente noget fra tyskland, ved jo bare ikke rigtig med motorcykler.

Så kom med gode råd og erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny i MC-verden. råd søges.
  • #1   3. nov 2007 Hej, ved ikke lige med de 2 cykler om det kan betale sig at hente dem i tyskland, men har da selv lige sparret 15000-18000,-kr. på at hente min "nye" cykel i Tyskland, kommer meget an på mærke, nogen er populæer i Tyskland og så kan det ikke betale sig, men kig evt. på mobile.de hvad de står til der og hvad tilsvarende står til på dba. Ellers har jeg da en fantastisk Yamaha xs 400 som er til salg da jeg selv lige har fået en ny mc, den køre bare og starter hver gang og har haft meget glæde af den selv som start cykel:), du kan se den under min profil(den røde af cyklerne).

• #2   3. nov 2007 køb en bilig mc og se om det er noget for dig,og så skal du jo først til al lære at køre så pas på ikke køb noget for stort mange tror de har fuld kontrold over deres cykler, men det har de bare ikke

• #4   3. nov 2007 Hej

Sten.. Hvis der er noget jeg har respekt for så er det cykler i al almindelighed,, men synes det er en pæn cykel med kræft overskud og til at få for gode penge..

Mogens.. lyder da ikke så galt,, har du evt et link til sådan en..

• #6   4. nov 2007 Kwak

Tjaa... men når man har fælles økonomi og bor under samme tag, så er der vel lige nogen ting man skal være enige om, men hun vil meget gerne med ud og køre,, så det er da en start hehe

• #8   4. nov 2007 Må give Strada ret, skal konen også have en blot nogenlunde behagelig tur - og dermed fortsat støtte op om købet, så køb noget hun også befinder sig godt på.

HUSK i øvrigt, at skal du handle nu, så er der mulighed for billige cykler grundet EURO reglerne - hvis du altså kigger efter ny cykel - det vil sikkert ikke være ualmindeligt at kune spare en 10-15.000 kr. selv på en "mellemklassecykel", se denne tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=59330

Husk så også, at de cykler du nævner (udover at være "enkeltmandsmaskiner", er nogle kradsbørstige sataner, der kræver god håndteringsevne og omtanke (og nok en "smule" rutine).

Følg med på www.bike.dk, hvor der snart burde poppe en liste op over de maskiner der kunne komme til at blive gode tilbud herop mod årsskiftet (se foreslået tråd)..

JLL

• #9   4. nov 2007 det kunne måske svare sig at købe seneste nummer af BIKE, her er der tre Cykler (Honda, Yamaha og Suzuki) i 600 ccm segmentet, der bestemt ikke er kedelige og samtidigt er til at betale og ikke mindst forsikre.

Bare en idé.

JLL

• #10   4. nov 2007 UPS glemte, Cagiva Raptor 650 i.e. kan varmt anbefales, billig, fedt design, pålidelig mekanik (Suzuki). Fås vist kun hos Italian Bikestore.

JLL

• #11   7. nov 2007 køb en f2 til omkring 50.. hvis du er over 30 så snak med gf forsikring, de er billige..

Kommentér på:
Ny i MC-verden. råd søges.

Annonce