845 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Ny i MC-verden. råd søges. Ny i MC-verden. råd søges.
Hej med jer.
Er nu kommet så langt at jeg har fået "tilladelsen" fra konen om at få en cykel og pappet.
Så nu ville jeg da lige høre her inde, hvad i synes der er en god start cykel, har selv kigget lidt på noget Suzuki GSXR 600 og 750.. hvad siger jers erfaringer jer om startcykel og kan det betale sig at hente den i tyskland..
Gør selv en hel del i biler, så kender godt til det med at hente noget fra tyskland, ved jo bare ikke rigtig med motorcykler.
Så kom med gode råd og erfaringer.
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 110 Svar: 457
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 59
Sten.. Hvis der er noget jeg har respekt for så er det cykler i al almindelighed,, men synes det er en pæn cykel med kræft overskud og til at få for gode penge..
Mogens.. lyder da ikke så galt,, har du evt et link til sådan en..
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 59
Tjaa... men når man har fælles økonomi og bor under samme tag, så er der vel lige nogen ting man skal være enige om, men hun vil meget gerne med ud og køre,, så det er da en start hehe
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.035
HUSK i øvrigt, at skal du handle nu, så er der mulighed for billige cykler grundet EURO reglerne - hvis du altså kigger efter ny cykel - det vil sikkert ikke være ualmindeligt at kune spare en 10-15.000 kr. selv på en "mellemklassecykel", se denne tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=59330
Husk så også, at de cykler du nævner (udover at være "enkeltmandsmaskiner", er nogle kradsbørstige sataner, der kræver god håndteringsevne og omtanke (og nok en "smule" rutine).
Følg med på www.bike.dk, hvor der snart burde poppe en liste op over de maskiner der kunne komme til at blive gode tilbud herop mod årsskiftet (se foreslået tråd)..
JLL
mar 2007
Bare en idé.
JLL
mar 2007
JLL
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 53
Ny i MC-verden. råd søges.