{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreprøve om 3 timer og 15min
  • #1   29. jun 2005 Det vigtigste er efter min mening FARTEN!!!!

De slår normalt hårdt ned hvis du kører for stærkt...

Held og lykke med det, og det skal nok gå skal du se...
    Jannik.

• #2   29. jun 2005 Held og lykke med det!

• #3   29. jun 2005 Håber sq det går godt... Til bil gik jeg igennem teori og kørsel første gang og det samme gjorde jeg i teori til mc... så det ville jo være nice hvis jeg også gik igennem første gang til MC smiley

• #4   29. jun 2005 Orkk, så skal det da nok gå.

Det sværeste for mit vedkommende var at styre nerverne.

Lavede derfor også nogle dumme småfejl, men den køresagkyndige avde gennemskuet mig, og sagde at han gik ud fra at det blot var fordi jeg var meget nervøs.

Meget flink mand smiley

• #5   29. jun 2005 Så flinke er de ikke i Esbjerg

Dumpe procenten i bil er 50% det er sq da højt

• #6   29. jun 2005 Da jeg tog kørekort til bil i Roskilde var dumpningsprocenten 85%!!! Der kom vist nok også en kraftig opsang til de motorsagkyndige nogle uger senere smiley

Mvh. Rune

• #7   29. jun 2005 Kør frisk... som mc er du det hurtigste i trafikken og det forventes der. Det med at kører morfar kørsel gider de ikke se på.. Da jeg var til min prøve i Aalborg var jeg oppe på 120 inde i byen.. skulle lige nå over et kryds:)
    HUsk også at kigge dig over skulderen hver gang du svinger osv.

• #8   29. jun 2005 Lad være med at tænke over vores råd og kør som du plejer til køretimen........ hvis du først begynder at tænke over at gøre ting anderledes så fucker du sikkert i det.
    Ok husk at slukke blinklys og lad være med at køre for stærkt. Hvis du laver lort så forsæt som intet er hændt, det kunne være de ikke så det eller det ikke er slemt nok til at dumpe.

PØJPØJ

• #9   29. jun 2005 Husk at bruge bagbremsen..... Min kone dumpede til første køreprøve, fordi den sadkyndige ikke kunne se hun brugte bagbremsen... Hvis hun bare havde siddet og vippet lidt med højre fod havde hun bestået....

/
    Jesper

• #10   29. jun 2005 Man skal sgu da aldrig bruge sin bagbremse... Min kørerlærer lærte os at bruge den på banen og sagde så at man skulle glemme alt om den med mindre du var i en krisesituation eller kørte ned at en meget stejl bakke (på bakken kunne man linde den lidt for at hjælpe forbremsen)....
    Så det er der åbenbart forskel på - har kørerlæreren noget at sige til dette?

• #11   29. jun 2005 Det er min kørelære der sagde det med de tal.........

Jeg dumpede sq :S

Din kørelære kunne ikke forstå jeg dumpede for han mente ikke jeg var i vejen da jeg lavede et venstre sving men det mente kam betjenten.... Øv øv Det er jo ikke andet at gøre end at gå op igen :S

• #12   29. jun 2005 Dumpet for en enkelt forkert placering i et venstresving? Altså - hvis det var den eneste fejl, så synes jeg godt nok han har været hård ham den køresagkyndige.

æv, æv, æv

Bedre held næste gang!

• #13   29. jun 2005 årh hvor er han strid! Da jeg kørte skulle jeg lave en uvending på en mindre vej, kiggede mig over skulderen .. trak ind mod kantstenen .. og gik i stå. Nå men jeg fik den tændt igen og begyndte at svinge - at der så kom en lastbil (glemte lige at kigge mig over skulderen igen) var lidt en nitte.
    Nåede self. at få svinget og ingen problemer der, men jeg var da sikker på jeg var dumpet - men nej smiley

• #14   29. jun 2005 Ja det er jo desværre ikke så meget at gøre ved det....

Da vi havde kørt ruten og vi var tilbage ved start sagde han i radioen ja ud stiller bare cyklen og kommer her hen... Da jeg så kom der hen og siger ja du dumpede.. så syntes man ligepludselig ikke det var en så dejlig sommerdag mere... :S

Men træls det er det sq.... Andet kan man hvis ik sige om den oplevelse.. Desværre-........

• #15   29. jun 2005 Ja meget........ min kørelære som jeg havde til bil... Hun havde tidligere kørt i vejle og hun siger at det er 2 modsætninger... Andre steder er de flinke og rare og til at snakke med.... Men i Esbjerg er de så augante(staveplade) at man skulle tro det er løgn.......

Men som sagt der er jo ik noget at gøre ved det...

Glæder mig bare til jeg skal op igen...
    Så giver jeg sq bare lidt gas så de ik kan følge med smiley så kan han jo ikke ikke se de fejl jeg evt ville lave:) smiley

• #16   29. jun 2005 Da jeg var oppe var vi 2 oppe på samme tid, kørelæren og sagkyndig havde mere travlt med at tale om køkkener end at se hvad vi lavede. (der sad en 3. i bilen smiley )

det var en herlig sommerdag.

Pøj pøj med næste gang smiley

• #17   30. jun 2005 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------UPDATE-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SÅ er det lidt nye i sagen om mig og mit kørekort smiley

Jeg var jo oppe til køreprøven igår kl 12:15... Betjenten mente så ikke det var godt nok men det mente kørelæren...
    Min vidste der var en tid idag kl 10:45 så vi mødte op på stationen kl 10:00 for at se om prøven kl 10:45 stadig var fri og det var den sq..... Så vi fik hurtigt hentet en cykel til mig og så tilbage for at tage køreprøven og det gik sq godt så nu har jeg fået kortet......

SÅååå nu mangler jeg lidt at køre på : )

• #18   30. jun 2005 Stort tillykke smiley

• #19   30. jun 2005 Tak skal du have.... Det var sq dejligt................... Er glad for at jeg var så heldig at der lige var en tid dagen efter:) ellers kunne jeg først have fået en tid engang i næste uge.....

• #20   30. jun 2005 Jamen - det var da gode nyheder. Tillykke.

Var det den samme køresagkyndige som du var oppe hos i går?

• #22   30. jun 2005 Nej det var ik den samme...
    Ham jeg var oppe ved igår dumper alle næsten da....

Ham jeg var oppe ved idag var også ham jeg bestod ved til bil.... Men er også ligeglad hvem jeg bestod ved for regner aldrig med at skulle se dem igen : )

Kommentér på:
Køreprøve om 3 timer og 15min

Annonce