924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

politiet ved ikke en skid !!!!!!!!! politiet ved ikke en skid !!!!!!!!!

jeg så et indlæg herinde en med p bøder. og så tænkte jeg at jeg hellere måtte spørge politiet hvor jeg måtte pakere min kværn da vi slet ikke har nogle mc pakering i hele ringsted by, for en bøde vil ikke have. men det kunne de ikke svare på og der var 3 betjente. så jeg spurte hvor jeg så skulle gøre og de svarede at jeg bare kunne lade den stå der hjemme, sådan nogle dumme svin !!!!!! da jeg så kom hjem ringede jeg til kommunen og de kunne heller ikke svare på det. så nu kan man bare vente til man får en bøde, for så kan man da se at man ikke må holde der.....

mvh larsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politiet ved ikke en skid !!!!!!!!!
  • #1   17. jun 2005 Hmm.. det er da ret usselt. Det er vel kommunen der burde vide den slags ?

• #2   17. jun 2005 det bør politiet da også for de må osse give dig p bøder

• #3   17. jun 2005 Det virker generelt som om det er lidt af en gråzone når man læser diverse indlæg om mc parkering.
    Det er sgu bare utroligt at reglerne varierer så meget fra by til by - og så ringe viden der tilsyneladende er omkring det ude i de forskellige kommuner og politikredse.
    Mc'ister har det sgu ikke alt for let;)

• #5   17. jun 2005 Gå ind på www.politi.dk der kan du finde de forskellige regler for den enkelte politikreds

• #6   17. jun 2005 der kan jeg ikke finde noget

• #7   17. jun 2005 find din lokale kreds og så vel lokale vedtægter fra den lille drop down menu der er ude til venstre

• #8   17. jun 2005 lol.. fuck politiet.. de har ikk en skid a ta sig til.--- eller jo, men de gør de bare ikk

• #9   17. jun 2005 Nicki det kan du gøre i din fritid, du behøver ikke blande os ind i hvad din scootergalleri holdning til politiet er, du har selvfølgelig ret til den, men vi vil gerne slippe for den her.
    De udføre jo blot deres arbejde

• #10   17. jun 2005 det er der ikke noget af når jeg kikker på ringsted.

• #11   17. jun 2005 der gælder d de samme regler som parkering med personbil. Det er vist kun i kbh vi skal benytte særlige mc båse

• #12   17. jun 2005 Mogens. Nej det er også sådan i Århus og der er sku ikke ret mange af dem. Der er faktisk mange steder hvor man ikke må holde samme sted. Men såfremt Mikael ikke kan finde noget om det, så må han gå ud fra at der er de nationale regler der gælder for hans politi kreds. Og så må han holde de samme steder som personbiler og skal så også følge de samme regler ang betaling og p-skive

• #13   18. jun 2005 Så vidt jeg er informeret - af bl.a. en P-vagt) er reglerne omkring parkering af MC noget, der bliver vedtaget af det stedlige kommunale Tekniske Udvalg - og der gælder forskellige regler fra sted til sted...
    I Herning f.eks. SKAL der parkeres i specielt afmærkede båse - det gi´r bøde, at parkere i almindelige båse.
    I Holstebro (ca 34 km fra Herning) må MC parkere på samme vilkår som bilerne.

En henvendelse til kommunen bør eller et kig på dennes website burde kunne kaste lys over de lokalt gældende regler vedr. parkering af MC.

• #14   18. jun 2005 Ville være skønt hvis man kunne parkere i bil båsene, men det er langt de færreste steder man må det.

Jeg så faktisk en yams R6 parkere i akkurat samme P bås idag, som jeg fik bøde i for 1 uge siden - der lå bare ingen bøde i hans "forrude"...

• #15   18. jun 2005 Jeg mener at der er noget med at, hvis der er mc p-pladser skal disse benyttes, men hvis de ikke er der så må mc'er også holde på almindelige p-pladser... Ang pakering på fortovet.... Så er det op til den enkelte politi-kreds..
    Så hvis man ved hvordan reglerne er for pakering på fortovet så ved I hvordan i må pakere...

Mvh
    Lasse

• #16   18. jun 2005 Jeg fik at vide da jeg tog kortet for 2 mdr. siden af.....
    Der gælder samme regler som for biler, dog må du ikke parkere i båse, kun hvis de er afmærket.
    Man må KUN parkere på fortovet, hvis man kører mc med sidevogn, og der skal kunne komme en tvillingbarnevogn forbi.

• #17   18. jun 2005 Jeg trode bare det galt lige som biler...

Ps. Hvor vil de sætte bøden - der er jo ingen vindus visker smiley

• #18   18. jun 2005 Martin Falster - jeg tror du har fået noget forkert at vide, for der er da ingen fortorve hvor man kan holde MC med sidevogn og der SAMTIDIG kan komme tvillingebarnevogn forbi - tror kun det er i USA de har så bredde fortorve smiley Jeg har dog hørt det samme, bare med normal MC - men igen, det afhænger af de forskellige vedtægter i byerne.

Jeg har fået at vide fra Vejle Kommune at man ikke må parkere på fortovene, en eller anden der sad i teknisk forvaltning der skrev det til mig, men har ikke fået bøde for det endnu, så måske P vagterne ser anderledes på det.

Rasmus, bare rolig - de finder et sted hvis de vil smiley Ved mig lagde de bøden lige over instrumentpanelet og imellem kåbeglasset, så lå den fint i klemme der... de bastards smiley

• #19   18. jun 2005 til jørgen%

det har ikke noget med det her i byen at gøre. Politiet mente ikke at jeg må holde i bilbåse, men de var ikke sikre og tekniskforvaltning kendte slet ikke reglerne for mcér så de vil kontakte mig når de har fundet ud af noget.

• #20   19. jun 2005 jo det vil jeg da håbe, for der er jo ikke noget ved at man tror at man gør det rigtige og så får en bøde.

• #21   21. jun 2005 Fand lige en rigtig god artikel om emnet.

Desværre bliver man ikke klogere af at læse den..

(link fjernet)

/Pia

Kommentér på:
politiet ved ikke en skid !!!!!!!!!

Annonce