499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kn luftfilter Kn luftfilter

Hejsa

Jeg har læst flere steder at nogle har et kn luftfilter monteret. Jeg har selv en gsx 600f årg. 96 og tænkte på hvad gør sådan et filter, brøler den bare mere eller hvad og er det godt / sundt for cyklen med sådan et filter?

Håber i vil svare og forklare.. Takker

Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kn luftfilter
  • #2   15. sep 2007 okay tror måske det er noget jeg skal undersøge nærmere på dot-e.dk kunne jo være man skulle prøve det.

Tak for svarene:-)

• #3   15. sep 2007 Det er ikke sikkert at den kommer til at brøle mere, det kommer meget an på, hvordan filteret er udformet og hvordan luften kommer til filteret. Jeg kan ikke komme på negative ting omkring filteret. Det skal jo altid udskiftes, når du først har et og dets elektrostatiske egenskaber finder du jo ikke i et standard filter, så ang filtrering af småpartikler, selv om filteret er noget grovere i designet end fx. et skumfilter, er helt som det skal være. Flowet i filteret skulle vidst nok være omkring 60-70% mere end standardfilteret, så en omdysning skal du så nok også regne med.

• #4   15. sep 2007 irriterende man ikke kan rette sit indlæg. Der skal jo selvfølgelig stå: "Det skal jo ALDRIG udskiftes....."

Kommentér på:
Kn luftfilter

Annonce