{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.757 visninger | Oprettet:

Så fik jeg indbrud :o(((( {{forumTopicSubject}}

Så har nogen sataner sku været nede og bryde porten op til min mc garage!!

Kværnet min tændingslås og stjålet alt mit værktøj!!

De er nok blevet forstyret for ingen af cyklerne er væk, har dog ikke set nærmerepå hvad der er sket endnu!!

Er så forbandet rasende lige pt,,,, grrrrrrrrrrrrrr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg indbrud :o((((
  • #1   13. sep 2007 Det sku en værre omgang lort, men altid heldigt at cyklerne fik lov at blive

• #2   13. sep 2007 har næsten lige været ude for det samme og havde
    kun et spørgsmål..............

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=53634

Jeg føler med dig

• #3   13. sep 2007 Det samme har jeg osse prøvet. Og en uge efter var de der igen, for at hente cyklerne!!!! Overvej kraftigt at flytte garage!!!

• #4   13. sep 2007 shit!

Det er jeg sgu ked af at høre thomas! men det er altid noget, cyklerne er der endnu!

• #5   13. sep 2007 fuck mand .
    godt de ikke fik maskinerne thomas .
    de sku ha` slag de svin . smid 380W på stellet så rører de den kun en gang .

• #6   13. sep 2007 Sådan noget forbandet svineri!!!

Sørg for at sikre dig, for de kommer 100% tilbage smiley

Tag evt. fri og anskaf et tæskehold smiley

• #7   13. sep 2007 ja de kommer tilbage ,, junkier sikkert

• #8   13. sep 2007 mike... han pisser på den for at efter lade hans version af gps... han kan altid lugte hans pis... : )

• #9   13. sep 2007 Overvej en FED kædelås og et billigt webcam?
    -så bliver cyklerne (forhåbentlig), og du har lidt guf til politiet, hvis de vender tilbage ...?

• #10   13. sep 2007 En god alarm er alle pengene værd.

• #11   13. sep 2007 mike S - Hehe så vist der kommer en harley og der lugter af tis så ved vi det er dig ;P

Fandme utroligt folk ikke kan lade andres ting være. Men det er jo som sædvanlig altid folk der ikke selv har råd til det eller som der tjener penge på at sælge brugte dele.

• #12   13. sep 2007 total træls, skynd dig at skifte garage........

chris, hvordan sætter man 380v til et stel?

• #13   13. sep 2007 Mike: En pitbull!!!! Hmm. det er sgu da vistnok ikke helt lovligt.

Føler med dig Thomas, det er sgu aldrig rart, når tyve har været inde og rode i ens hjem, håber ikke de kommer igen. Har selv haft indbrud 2 gange, men de er heldigvis aldrig rendt med cyklen. Jeg har kun ansvarsforsikring på den.

• #14   13. sep 2007 wheelie

Det med strømmen på stellet kan godt lade sig gøre.

Alt efter hvor meget power der skal på kan det gøres
    på følgende måde.

1 plastic plade under støttebenet

1 skilletransformer 380 / 380 volt
    man kan købe dem ved Solar / LP

1 fase til et vandrør og en andet til stel
    da der er skille transformer på vil HFI'en ikke slå fra

Hvis du vil vil dræbe tyven kan du tage en højspændingstrafo fra et neonskilt :-))

Har også kun ansvar på min
    har 2 skive låse + en kæde + Disc lock med alarm
    fra Oxford Boss. 110 dB
    det gælder om at gøre det så svært som muligt

• #15   13. sep 2007 Du kan også bruge et kraftigt el hegn til din mc. Du kan få nogle kraftige modeller som kan trække 10 km hegn. Det skulle nok kunne give et godt lap over nallerne uden at give dig problemer med strisserne.
    Kan købes i Harald Nyborg

• #16   13. sep 2007 Mike S> Kan du ikke lige fortælle mig hvordan man ser forskel på de to, sådan generelt. For hvis du kan det, så er du den første til dato, der har kunne det smiley

(Og jeg kan godt selv se forskel på en Old family Red med gule øjne og det hele, og så fx en Ruffian, Xpert eller Tacoma, men nu er det jo ikke kun rødsnuede pits der findes smiley )

• #17   13. sep 2007 Har selv prøvet at røre ved sådan et hegn og det er ikke noget man får lyst til lige med det samme igen.
    En billig alarm kan også være en lys sensor (kan købes for under 100 kr) sæt den så til et forlængerstik hvor du kan koble alt lige fra en båndoptager med et bånd med hundegøen,sirene eller Sussie og Leo (hvad der nu larmer mest) til blinklys, kompressor eller hvad fanden man kan finde på. Det skulle nok kunne skræmme de fleste væk.

• #18   13. sep 2007 Et lille twist kunne så være at man satte sensoren til at tænde for strøm til døren så de lige får et knald når de skal ud...

• #20   14. sep 2007 Tak for alle de gode råd, desværre ligger det sådan at det er en stor fælles parkeringskælder, hvor man så har hver sit "bur" med gitterport.
    Desværre deler man når man har mc, to og to!!
    Så det er ikke let med alarmer eller ekstra låse, faktisk er det ikke tilladt!! det er en snot boligforening, der er styret af gamle gubber der lever som for 30 år siden, så de har så mange latterlige regler :o(((

Jeg kan måske godt prøve at finde en anden garage, men det er ikke let i Malmø, og hvis man finder en koster den også en del mere end de 100 kr pr md jeg giver nu, og de sataner kommer jo også alle andre steder, desværre!!

De har sku også snuppet mine helt nye dækvarmere, som jeg skulle bruge på tirsdag, på Knutstorp!!

Hvis ellers raceren stadig er der til den tid :o((

• #21   14. sep 2007 anders, var det så ikke nemmere/biligere at tage en fase direkte før måleren og hpfi, så betaler man jo ikke for den forbrug som tyven ville blive beregnet som, og så er man også fri for at den der skide hpfi slår fra evig og altid

Kommentér på:
Så fik jeg indbrud :o((((

Annonce