839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kenn F
Kenn F
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hjælp til suzuki gs400 slanger Hjælp til suzuki gs400 slanger

Hej MCG

Min motorcykel har det med at gå ud hver gang jeg giver den gas og derefter kobling. Det sker mest når jeg gearer ned. Jeg har derfor tænkt mig at rense kaburatorerne og der er denne slange på. Nogen der kan fortælle mig hvad den er til? Kan ikke helt huske det.

Tillægspørgs mål. Kan det være andre problemer end en god gammel kabu rens?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til suzuki gs400 slanger
  • #1   24. jul 2019 Det ligner også karburatorer der trænger til rens. Er det den fine slange du har lige midt i billedet? For det er umiddelbart den der forsyner med benzin fra tanken. Jeg kan ikke få øje på andre slanger.

• Kenn F
    Kenn F Tilmeldt:
    apr 2012

#2   24. jul 2019 Yes det er den slange. Der er også den klassiske gennemsigtige som sidder på siden og går op til benzin hanen. Kan det passe den så sidder på et andet sted på benzin hanen? Tak for svar:)

• #3   24. jul 2019 Hvis din hane har: PRI, on og res. Så vil der være to slanger mellem hanen og karbs. Den ene med benzin til karbs og den anden med vacuum til hanen.

• Kenn F
    Kenn F Tilmeldt:
    apr 2012

#4   24. jul 2019 Modtaget! Tak for det Andreas. Der er vel kun 2 indgange på benzinhanen, så jeg kan vel umuligt gøre det forkert?

Min motorcykel går ud når jeg kommer op i omdrejninger og giver den kobling. Har du nogen idé hvad det skyldtes? Du skal have tak for dine svar indtil videre

• #5   24. jul 2019 De plejer at have forskellig tykkelse, så det giver sig selv hvad der er benzin og hvad er vacuum.
    Start med rens af de karburatorer, de ser frygtelige ud. Derefter kan du undersøge om dine indsugningsgummi er utætte. Det gør du ved at lade den stå i tomgang, og så sprøjte noget dieselstart/wd40 eller andet brændbart på spray ud på gummerne, hvis motorcyklen stiger i omdrejninger, så er de utætte og skal skiftes.

• #6   25. jul 2019 Kan også være at membranen i benzinhanen er blevet træt. Det er ihvertfald samme symptomer som min gsxr 250 havde.

• #7   25. jul 2019 #6 absolut også en mulighed smiley

• Kenn F
    Kenn F Tilmeldt:
    apr 2012

#8   26. jul 2019 Jeg er færdig med kaburatorene og synes de er belevt fine. Jeg sætter dem på når den lille er lagt i seng og håber det går godt så jeg lige kan køre en tur og forhåbentlig konstatere at problemet er løst:)

• Kenn F
    Kenn F Tilmeldt:
    apr 2012

#9   26. jul 2019 Hej igen. Så fik jeg kørt en tur. Desværre så tager kaburatorne ikke benzin ind. Slangen er fuldstændig tør og ren. Jeg prøvede at starte den på pri og det gik skide godt, den kørte perfekt. Så satte jeg den på on, også gik den ud fordi der ikke kom benzin til kaburatorne. Nogen der ved hvad det nu kan være??

• #10   27. jul 2019 Er der to slanger fra hanen til karburatorerne? Hanen skal have vacuum for at åbne.

• #11   27. jul 2019 Lyder som defekt slange/manglende eller defekt benzinhane

• Kenn F
    Kenn F Tilmeldt:
    apr 2012

#12   27. jul 2019 Der går 2 slanger til kaburatorerne Ja. En til on altså den klassiske benzin slange også en slange ved brug af pri. Og Det virker. Den suger bare ikke benzin ind når den står på on

• #13   27. jul 2019 Tag begge slanger af karburatorerne, der skal komme benzin på PRI, ikke på de to andre indstillinger. Men sætter du den på on og suger med munden i vacuumslangen skal der komme benzin ud af benzinslangen hvis hanen virker korrekt.

• #14   27. jul 2019 sug i den rigtige.... så godt smager benzin altså ikke...

Kommentér på:
Hjælp til suzuki gs400 slanger

Annonce