346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

nye stempler yamaha tzr? nye stempler yamaha tzr?

Hvor meget skal man forvente at slippe for et par nye stempler til en yamaha tzr 125/250 ?

og hvis det nu ligger sig sådan at man får af vide at cyklen ikke umildbart kan køre og det bare er noget med stemplerne. Bør man så overhovet røre den med en ild-tang ?

MVH
Jesper R.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye stempler yamaha tzr?
  • #1   8. jun 2005 814,- ifølge MC-nøglen
    Jeg ville ikke røre ved den. Det kan være motoren har sat sig, siden den ikke kan køre. Og så kræver det mere end bare nye stempler...

/
    Jesper

• #2   8. jun 2005 nu er jeg jo lidt ny i det her, med hvor man finder information om sådan noget, så hvad er mc-nøgler?

En anden ting er, hvad koster en ny cyllinder hvis det er ?

MVH
    Jespe r.

• #4   9. jun 2005 Ja det er en 250'er men det er jo samme stmepler der skal jo bare bruge 2 styks...

Jamen prob er at den jo næppe bil stå så billigt som den gør mig nu, hvis den nu havde flunger nye stempler...

jeg har fået af vide at den ikke kan starte og at det bare var stemplerne der var slidte.. men det er jo lidt en dyr fornøjelse at skulle erfare at hele morten skal skiftes eller at stemplerne har revet i cyllinderen så den også skal fixes.. så snakker vi jo ikke bare 2x 814kr og lidt arbejde mere.

Kommentér på:
nye stempler yamaha tzr?

Annonce