{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af motor
  • #1   10. apr 2007 er den sprunget i luften eller hva
    man kan jo ikke sige generelt hvor meget der skal laves og hvad der bør laves ....
    man kan vel købe en sprit ny til 10 kg. kr.

• #2   10. apr 2007 Den kører skam fint, men i stort set alle salgsannoncer med RD´ere står der at de har fået "renoveret" motor så der må være nogen der ved hvad det vil sige. Om det kun er skift af stempler og honing eller om der er flere ting man plejer at renovere når den alligevel er skildt ad

• #3   10. apr 2007 500 AF DE FRÆKKE SVÅT

• #4   10. apr 2007 Nogle mener at nye stempelringe, er en renovering. Andre mener at en renovering dækker over nye lejer i motor, honing, nye stempler osv osv....

På sådan en totakter ville jeg tolke en renovering, som honing og nye stempler, samt rengøring af ypvs, ventilerne og topstykke.

Husk at spørge ind til, og/hvornår udstødningen sidst har været renset/brændt ud for sod.

• #5   10. apr 2007 Ja en renovering er som tidligere skrevet en beskrivelse med elastik og dækker alt fra en gang sort maling på yderste dæksler til hele omgangen
    en komplet omgang ligger sikkert i omegnen af 10-12000 kr så det er helt sikkert de færreste der får det gjort

spørg ind til hvad der er gjort

• #6   10. apr 2007 Tænker mest på om jeg kommer rimelig langt for eksempelvis 5000kr ? Den har ikke behov nu, men jeg ku godt tænke mig at ta mig kærligt af den lille RD så den har det godt :o)

• #7   10. apr 2007 Regner med bare at stille motoren ned til dem der nu skal renovere den når den tid kommer og så vil jeg synes at 5000kr er ca. hvad jeg synes den fortjener

• #8   11. apr 2007 stempler koster vel 800-1000,- stk, lidt nye pakninger, tændrør, kølervæske og div. 500-800,- ? Jeg mener jeg gav ca 300,- for honing af min cylinder. Men da din er to cylindret koster det sikkert dobbelt op. 500-600,-
    overstående er et hurtigt overslag. Du bør i stedet kontakte dit værksted, og lad dem give et tilbud.

Kommentér på:
Renovering af motor

Annonce