{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj pris på gamle r1'er ??
  • #2   5. maj 2019 Hvordan kan det være, at du sætter din VS1400 til salg for 60.000kr, når man kan få en 17 år nyere VS1400 for det samme?
    https://www.123mc.dk/brugt/mc/suzuki/vs-1400-intruder/til-salg/174421

1. gen af R1 er en kult mc, som har en status ingen af de andre R1 modeller vil få.

• #3   5. maj 2019 Ting er det værd man kan sælge dem til.
    Mange sætter deres ting højt - få er heldige og få solgt til den høje pris.
    Hvis man holder øje med markedet vil man se de samme dyre cykler til salg i mange, mange måneder, mens de lidt billigere er væk efter 1 måned.
    Så hvis man synes det er for dyrt, så køber man bare noget andet og lader dem med de dyre annoncer blive i fred.

• #4   5. maj 2019 Ja okay. i har en pointe der smiley

• #6   7. maj 2019 Nemlig, de er alt for dyre, så gør det bedste for dig selv og vælg en 2004 model - Så slipper du også for evt. bøvl med kobling/transmission - Du får også elektronisk indsprøjtning og slipper for karburatorer! smiley

• Ronni G
    Ronni G Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 13
    #7   7. maj 2019 Jeg har lige solgt min R1 fra 1999 for 34.000. Den var så også solgt på under en uge. Jeg tror ikke dem, der har dem tilsalg for 50+ har meget gang i salget.

• #8   7. maj 2019 Fordi 1. og 2. gen af R1 er ren Kult maskiner. Måske ikke så meget herhjemme, men i England og USA stå de højt på Kult listen.
    Har selv lige solgt min rn04 årg 2000 og skal helt sikkert have en igen. Men så skal det være et projekt til istandsættelse til original.

Kommentér på:
Høj pris på gamle r1'er ??

Annonce