{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Victor  L
Victor L
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 2

Pris på Er-6n {{forumTopicSubject}}

Hej derude,
Sad og kiggede lidt på er6n på diverse salgs sider, mange 07-09 modeller med omkring 10-15k km er sat til et sted mellem 45-55000 kr. syntes det er en lidt høj pris for en ældre maskine uden ABS. Er det bare mig? bevares der er monteret andre potter på nogle af dem. hvad mener i ville være en fair pris for en ældre er6n?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Er-6n
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #1   18. aug 2016 Umuligt at sige uden at kende servicehistorik, km antal, udstyr, stand osv osv...

Lad være med at tro prisen er fast, så når du skal købe en, skal du bare lave lidt hjemmearbejde omkring ovenstående ting, og så spille sælgerne ud mod hinanden.

• #2   18. aug 2016 Det er alt for dyrt, men vent 3 måneder. .....så kan de købes til en mere realistisk pris.

Det sjove er når du byder en af dem 35-38 stykker og han mener det er alt alt alt for lidt.
    Om 3 måneder har samme sælger sat den til salg til hvad du bød ham og indset at han mc ikke er så meget værd og at han nok kommer til at tabe lidt flere penge end han havde regnet med.

Der er mange sælgere som søger deres pris højt i troen om den sidste idiot kigger forbi deres adresse. De er som regel også til at handle med, men personligt gad jeg ikke bruge min tid på en sælger der vil have nogle og 50 tusinde kr for f.eks en 30 år gammel virago/intruder/gsxr und so weiter.

• Victor  L
    Victor L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 2
    #3   18. aug 2016 Lige præcis Jesper, generelt er der mange som sætter deres pris forhøjt, det kan der jo så være mange grunde til. Men generelt ses der at mange ligger deres pris 5000 ish under forhandler, men de indser vel så også, som du skriver, at efter et par måneders ligge tid at de har pris sat alt alt for højt. Det skyldes vel også at de mc'er som sættes til en pris som markedet vil betale og derfor kun ligger en kort periode. Derfor for sælgerindtrykket af de fire andre mc'er som ligner hans, der har ligget over en måned som er sat for højt, er den rigtige pris og derfra går hjulet så videre.

• #4   19. aug 2016 Og så tror folk, at de får penge for det udstyr, de har smækket på... Der tager de fejl (i min bog). Det er bare med til at skaffe potentielle kunder..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #5   19. aug 2016 Eller skræmme dem væk. smiley

• #6   21. aug 2016 Enig

Kommentér på:
Pris på Er-6n

Annonce