{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på italiener?
  • #1   22. mar 2014 Prisen er altid afgørende for et salg.

• #2   22. mar 2014 i slutningen af sidste sæson var der så vidt jeg husker nogle stykker i prislejet omkring 65.000,- så det er min 'referencepris' på sådan en superfed gang fuldblod

• #4   22. mar 2014 Den har været til salg i 3 dage, herinde i hvert fald. Så bliver du nok nødt til at have lidt tålmodighed.

• #5   22. mar 2014 Selfølgelig er den det. Men dengang jeg var dreng og fandt en brugt Puch i avisen jeg kunne tænke mig, så lånte jeg mine forældres telefon og ringede til vedkommende og spurgte om den var solgt. For derefter at komme forbi og se knallerten, og først derefter kunne man prutte om prisen... Men måske det er en saga blot...

• #6   22. mar 2014 prisen er ikke mere vild end en Honda sp1 fra 2002 til 90kg vel:)

• #7   22. mar 2014 Hvis prisen ligger mere end 10 % fra hvad folk vil betale tror jeg ikke du får folk i tale

• #8   22. mar 2014 Der er ikke mange der i dag vil køre X km bare for at finde ud af at man ikke kan forhandle prisen ned på det ønskede niveau, derfor er det ofte prisforhandling inden man bruger tid og penge på kørsel.

• #9   22. mar 2014 Du skal jo sætte prisen efter hvad en køber vil gi for den...

Og hvis det er 60.000... Ja så er det den rigtige pris...

At du så sikkert ikke vil sælge den for det er jo så en anden side af sagen..

• #10   22. mar 2014 Den har stået til salg siden nytår på bla. DBA. De omtalte priser 60-65.000 kan jeg ikke se nogen steder skulle være på den nye model, men derimod på den ældre model med kun én potte og en helt anden optik. Men ja, jeg anser også markedet for ikke at være gået helt igang endnu. Men er folk interesserede i handel, så tager man kontakt uanset prisleje for næsten alt kan jo forhandles... Byd byd byd, skambyd ses naturligvis bort fra!

• #11   22. mar 2014 Nu skal man jo ikke altid lytte til hvad andre mener ens mc er værd jeg solgte min i torsdags til det som jeg mente den skulle koste andre var døbt uenig den var til salg i knap 3.mdr og med i mine øjne kun 3 seriøse henvendelser der var flere som bare skambød på SMS dem gad jeg ikke engang svare for hvis man er Intr som du selv skriver Michael så ringer man kommer og kigger og derefter kan man så begynde at handle smiley

• #12   22. mar 2014 Det var den nye model som din der gik er par stykker af til 65.
    Endda et par fine eksemplarer med lækkert udstyr, potter osv.

Da jeg for år tilbage solgte Tuonoen var der også meget lidt respons.
    Den måtte også gå til en ret lav pris.

• #13   22. mar 2014 De første generationer af RSV'en bliver typisk solgt for bare 40-50000.
    Kiggede lige forbi din annonce den er fin men hvad med originale potter? Klart et stort minus hvis de mangler, Sebring potterne syntes jeg bestemt ikke om til en Italiener med det er jo en smags sag.

Du kommer til vente til dommedag hvis du ikke sætter prisen kraftigt ned.
    For 80.000 får man en absolut fin og yngre japansk maskine

• #14   22. mar 2014 ville personligt aldrig tage kontakt til sælger med handel for øje, hvis jeg fandt prislejet på en vare alt for højt. - da jeg ik gider høre det der pis med at det så er skambud osv. og så lige få en sviner med på vejen. man må sætte prisen efter at få solgt, sker det ikke er varen ganske enkelt for dyr, og prisen må revideres

• #15   22. mar 2014 Jeg takker for de gode råd venner. Den bliver sat ned som det frste på mandag...

• #16   22. mar 2014 Ellers behold den, en Priller er en dejlig cykel med den eneste fejl at den er lidt overset og derfor rasler ned i pris.

Havde jeg været voksen nok til køre ordentligt havde jeg beholdt min Tuono, men nej med min kørsel havde mine unger endt som fædreløse.

• #17   22. mar 2014 Tro mig, det er heller ikke af lyst den ryger, men mangler lidt udbetaling til et hus...

Kommentér på:
Pris på italiener?

Annonce