1.349 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

En nedtur af en dag. En nedtur af en dag.

Dagen starter med jeg skal til syn, jubii cyklen skal over i mit navn, selvfølgelig mangler det ene blinklys lampe pludselig, fantastisk ud og købe et nyt sæt blinklys, kommer hjem og sætter det på, så er relæet blevet træt, lidt pudsen og nussen skal der til og det virker igen, jeg tager mod syn, kommer der ud, havde ikke tid, han tog mig bare lige ind, potten gik igennem jubii smiley tænkte jeg lyset gik igennem, så begynder brokken selvfølgelig har den for første gang begyndt at lække olie, notits på den, bremseskiverne har jeg målt med normal skydelære så den er ikke blevet målt ordentligt det blev til alle bremser skiftes, 5k fra mig.
Så havde idioten træ sko på og sad helt fremme med hælen på fodvileren så han ramte kåben med foden når han skulle bremse, selvfølgelig siger han jeg skal skære i kåben !!!!
også brokkede han sig over jeg ikke havde en skide reflex, når men han giver mig 33 dage og laver den ulovlig (den kan sagtens bremse og det hele), så nu skal jeg selvfølgelig på ferie så kan ikke komme igang og få den omregistreret og få forsikring :@

Når men jeg kommer hjem snupper en bil og køre ud til den lokale mc pusher, og venter lidt står så og snakker med en ansat og en dame, hun siger så får i mange der har punkterede dæk med det regnvejr og flintesten, så siger jeg ja jeg har kørt ca. 700 km nu på 1½ uge, og har da ingen punkteringer, da jeg så kommer hjem har jeg fået en pakke med nyt filter og diverse, sætter filter på uha ændrede motoren godt, ville lige tage den ud og mærke hvordan den ændrede sig, og den var meget meget tung at trække hvad ser min lille bror helt fladt bagdæk, forhelvede magen til lortedag skal man lede længe efter, mit held er vist helt væk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En nedtur af en dag.
Kommentér på:
En nedtur af en dag.

Annonce