Nedtur!!! {{forumTopicSubject}}
Har haft min MC til 12.000 km service idag, men da jeg ringer for at høre på prisen lyder mekanikeren lidt trist i tlf'en... Og siger at han er lidt træt af det, men altså er kommet til at lave en brøler..
Jeg tænker, ÅHHH NEJ.... Og det viser sig at han har lavet en bule plus tilhørende ridser i tanken... FUUUUUCK...!!!!!
Men okay, det kan vel ske... Det værste er at hos Kawasaki har de 2 ugers ferie nu, og derefter har min MC forretning 1 uges ferie, så der kan gå ca en måned før jeg får en ny tank.... ØV!!
Men de giver et pænt afslag i prisen for servicet, plus at jeg jo får en ny tank... Og der var i forvejen et par ridser fra den forrige ejer, plus et lille stenslag... Så det er jo egentlig okay
Så jeg henter den imorgen og må så køre rundt med bule i tanken indtil de får den nye hjem!!!!
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Det var bare lige nedtur i starten da jeg fik det at vide, altid surt når der sker noget med den maskine jeg holder allermest af, men da jeg tænkte nærmere over det, var det egentlig ganske godt
nov 2006
Men ja, CVP i Horsens er der ingen problemer med, og han var da også meget ked af det, og undskyldte mange gange... Men jeg sagde til ham at det skulle han ikke tænke på, det kan sgu ske for den bedste!!
Men farven SKAL passe, men tror du ikke også at den gør det, nu hvor det er den originale lakering, og de skaffer den fra Kawasaki???
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.701
Tillykke..skal man vist sige
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.701
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
nov 2006
Han var ikke helt sikker om det blev en ny tank eller om den gamle blev lavet og så lakeret, nu må vi se... bare resultatet bliver perfekt!!!
Men glæder mig til at få den nye tank, eller at få den gamle ordnet og lakeret
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
nov 2006
Jeg har lige snakket med min MC mekaniker igen, for lige at høre med at lave bulen og især lakeringen...
Og han sagde at for det første ville jeg ikke kunne se at der nogensinde havde været en bule, da de udretter den inde fra, ved hjælp af et eller andet som jeg ikke lige kan huske hvad hedder, og for det andet så ville lakeringen blive PERFEKT, og jeg ville ikke kunne se forskel
Og hvis jeg af en eller anden grund synes at farven ikke var den samme som på resten af motorcyklen, ville de med det samme få den omlakeret igen, men han garanterede at det ikke ville blive tilfældet
SUPER SERVICE CVP I HORSENS
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
nov 2006
Nedtur!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside