{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

nybegynder.. {{forumTopicSubject}}

Heey McG.. Går og er igang med kortet og skal starte med lille cykel desvære.. men overvejer en Suzuki Bandit 600 droslet.. men tænker oss lige på en off roader 250'er mange siger forsikring koster ingen ting til dem nemlig.. også ville jeg høre om der var nogle man skulle kigge mere på end andre.. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nybegynder..
  • #1   8. jul 2007 lytter lige med smiley

• #2   8. jul 2007 fik mit kort i fredags og leder selv efter en cykel, så lytter lige med smiley

• sren t
    sren t Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #3   8. jul 2007 Kig på min, den er lige sat til salg i markede

• #4   8. jul 2007 Både banditten og Diversion 600 i droslet version er gode begyndermaskiner. Det er "rigtige" motorcykler, og du kan vokse med dem, når droslingen om et par år skal af.

Alt, hvad der hedder noget med R, kommer du til at bløde for i forsikring.

Men ellers - det er dig der skal have en cykel du finder dig tilpas med. Derfor - ud til nogle af de store brugtforhandlere med mange modeller. Kig på mange, sid påmange, prøv mange.

Det du opnår her, er at folk fortæller dg, hvad de er galde for, og det er ok, men du behøver jo ikke falde for de samme ting:-)

• #5   8. jul 2007 Allan, Det er din alder der spiller ind.

Lige så snart man er 25 får forsikringspriserne lige et dyk nedad.. Ihvertfald alle de steder jeg har været ude og høre.
    CBR600, FZR600, R6 og lign cykler koster mig 30.000,- i år. Og 23.000,- næste år.. (Og det er det billigste jeg har kunne finde - med 1 års erfaring i posen endda - Gud ske tak og lov for GF og deres ansvarsforsikringspriser.)

• #6   8. jul 2007 nogen der har erfaring med suzuki GSX 550 es ? skal nemlig ud og kikke på en i morgen, som begynder! den skal selvf også drosles. men IF forsikring har en særlig suzuki forsikring som gør man starter som elite køre dog kræver der man har kasko! for en suzuki gsx 250 skulle jeg gi 3600 for kasko men en selvrisiko på 8000, for en selvrisiko på 4000 skulle jeg gi 4200kr.

• sren t
    sren t Tilmeldt:
    maj 2007

#7   8. jul 2007 Jeg betaler 6400 i året med kasko og ansvar. For min honda cbr og jeg er 23

• sren t
    sren t Tilmeldt:
    maj 2007

#8   8. jul 2007 Kunne forestille mig at når man har kørt et par år på en bandit med drosling, bliver de fleste hurtig træt af den når det kommer af.

Kommentér på:
nybegynder..

Annonce