Børn & MC {{forumTopicSubject}}
Der har været en del emner i forum om børn og mc med den nye lovgiving. Jeg forstår dem der kører med deres børn under trygge forhold med hjelm, tøj etc. er utilfredse Derfor er det skæmmende når man hertil aften ser en klovn på tv øst der mener der er fuldt forsvarligt at kører med mindre børn bag på... Ham selv selv iført fin hel-læderdragt, handsker, hjælm etc af de rigtige mærker. Hvorefter han "monterer" sønnen (ca 6 år) bagpå iført fleece-trøje, jeans og gummistøvler. Udtaler det er meget "sikkert" og inviterer Lene Espersen på en prøvetur ?!. Skal hun så sidde i bikini ?!. Magen til klaphat, det er nok ikke med til at det fremover bliver nemmere for familier at nyde livet på 2 hjul. God (og tør) week-end til alle Bikere med et fornuftigt forhold til "safty first", moden kommer bagefter. Mikael
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Rune
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 620
ja, båtnakker er der nok af
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 598
Mvh
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
så sent som idag så jeg to båtnakker komme kørende ind på storetorv i århus med hjelmen siddende på tanken og jeans+almindelig hættetrøje
nu ikke for at være racistisk eller noget, men hver gang jeg har set en MC'ist køre uden hjelm, så har det være nydanskere eller hvad man nu kalder dem pænt
lige for the record..........så har jeg intet imod udlændinge.. har selv kammerater der er udlændinge, dem jeg har noget imod er dem som ikke opfører sig ordetligt og ødelægger det for dem som er flinke og rare
sep 2005
Følger: 66 Følgere: 64 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 250
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 96
folk burde dælme tænke sig om!!
Børn & MC