Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn på mc
  • #1   7. maj 2014 Et så specifikt spørgsmål bør rettes direkte til den forvaltende myndighed, men mit bedste bud er uden. Eller bliver buffalo sko populære igen i børnefamilier med mc smiley

• #2   7. maj 2014 Ha ha ja det vil være et kønt syn smiley
    jeg tænker nu mere om der er nogen der har oplevet hvordan en evt kontrolmåling foretages

• #3   7. maj 2014 Ved ikke om du kan bruge det smiley
    http://www.sikkertrafik.dk/Raad-og-viden/Motorcykel/Regler-for-boern-paa-motorcykel.aspx

• #4   7. maj 2014 Rigtigt, grundregl 135cm eller barnesæde eller din tilpasning så der er ryg- side- og -fodstøtte der passer til netop dit barn på netop din cykel.
    Alderen på 5år er vist ufravigelig, men resten er til at klare.

• #5   7. maj 2014 Har aldrig hørt om kontrolmålinger af børn. Kun en enkelt gang hvor betjenten spurgte barnets mor om højden.
    Men det ville jo også blive et spørgsmål om validiteten af målingen i tilfælde af et retslig efterspil. Jeg har da flere forskellige målinger af min højde som er forskellig (egen læge, paskontor, læge ved mili) der svinger min højde med over 5 cm. Så fordi Bent betjent hiver en tommestok frem kommer der nok ikke noget brugbart ud af.

• #6   7. maj 2014 Ha. Jeg er flere gange blevet målt ved skift af pas - nogle gange lægger de tocm til til sko, andre gange ikke

• #7   7. maj 2014 Tak for jeres input, konklusion må jo være at det som udgangs punkt må være uden sko.
    men loven er vel lavet for at sikre børn kan nå fodhvilere, hvilket jo er med sko, da man næppe kører i bare tæer smiley

• #8   7. maj 2014 Jeg kan ikke tro på, at nogen som helst betjent vil hænge sig i nogle cm. Men lad os da endelig høre, hvis der findes andre erfaringer, eller nogen der kender til tilfælde, hvor de har målt barnet.
    Ps: Jeg vil gerne se, hvordan man skulle mase et barn på ca 125 cm ned i et barnesæde, hmm

• #9   8. maj 2014 Ole. Du har helt ret, så skal det være i badedragt.......Det går heller ikke. Netop derfor kom der det ind med at kunne nå faste fodhvilere, ryg støtte ( evt. topbox) og side støtte (evt. bælte på fører som der kan holdes fast i)
    Alle over 5år kan komme ud at køre. tænker vi på børnenes sikkerhed, så tror jeg ikke der er betjente der kommenterer noget.

Kommentér på:
børn på mc

Annonce