692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

noget nyt i afgifts sag? noget nyt i afgifts sag?

Jeg har ikke haft mulighed den sidste uges tid for at følge snakkes her på mc g, så ville høre om der er noget nyt i afgift-sagen.
Tænker på alle dem der skulle ha penge tilbage ved køb af ny cykel pga afgiftnedsættelse. Der gik på et tidspunkt rygter om at importøren (I mit tilfælde suzuki) havde tænkt sig at beholde pengene selv!
Jeg har i mellem tiden ringet til bruun larsen hvor jeg har købt min cykel men han har ikke hørt noget om denne snak.
Er der en hjemme side man kan følge det hele på. For i bund og grund handler det vel om hvornår skat har tænkt sig at udbetale pengene!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  noget nyt i afgifts sag?
  • #1   29. jun 2007 Er det ikke nemmere at holde os til den orginal tråd af Ole Henrik ?

Den findes under Generel Diskussion : Snydt for returnering af afgift.

• #2   29. jun 2007 John K: De må forhandleren ikke. Det er ene og alene købers penge. Så selvom det ikke står på slutseddelen gælder det stadig.

Skat har i sinde at udbetale pengene til August.

• #3   29. jun 2007 Dem er er købt mellem 15 april og 15 juni har fået sat afgiften ned med 6070. Forhandler eller importør mister ingen penge ved at udbetale dem, da det er staten der betaler. Det er altså afgiften der er reguleret, ikke prisen på motorcyklen.
    Og ja, det er importørene frit at sætte prisen op bagefter, hvis de er grådige og ikke mener de tjener nok.

Kommentér på:
noget nyt i afgifts sag?

Annonce