483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Thomas M
Thomas M
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Honda VFR400R. Er det noget? Honda VFR400R. Er det noget?

Jeg har et begrænset budget og vil gerne ha en racer og 400 klassen er nogenlunde det jeg som jeg har råd til. Jeg har også kigget lidt på gsxr 400 fra suzuki, men er blevet rådet til at tage en honda i stedet.
Dem jeg har set ser skam fornuftige ud fra mit synspunkt, men de er fra 94' og ned til ca 1990.
Jeg har ikke nogen særlig erfaring med hvad jeg skal kigge efter mht. hvilken årgang de er, antal km den har kørt o.s.v.
Nogen siger at det ikke gør noget at den har nogle år på bagen, fordi de jo som regel ikke bliver kørt om vinteren, så de holder sig godt.

Hvad mener I? Er sådn en honda en udemærket cykel eller er den det værste man kan få fat på?

Jeg takker for alle indlæg!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VFR400R. Er det noget?
  • #1   20. maj 2005 Hey Thomas...

Hvor mange penge har du til rådighed?? Jeg har lige købt en kawa zxr400 som kører kanon godt.. Den har kostet mig omkring 56 kilo.. Prøv at undersøge den..!! Super fed symaskine..

Kenneth

• #2   20. maj 2005 Hvis du (som Kenneth) skal ud og investere over 50.000kr så køb dog en RF 600 i stedet.. Der er lidt mere skub i end en 400cc. Du kan købe en som min for ca 55 kg. Tjek den på min profil.

Ronny.

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2005

#3   20. maj 2005 Jeg må sige at kawaen ser sprød ud... men jeg har ikke mere end jeg kan få for min egen mc... regner med at jeg godt kan få 42000 for den.. hvis jeg er heldig smiley Desuden tænder jeg lidt på de dobbelte forlygter og den enkelte svingarm på baghjulet smiley

RF600 har jeg også kigget på og den er også fed! Men jeg har lidt penge problemer ( har vi alle ikke det?) smiley Så jeg vil ikke sætte flere penge ind i det end det jeg kan få for min egen.

Thomas

• #4   20. maj 2005 Kan da godt være at der er lidt mere skub i den men det er jo os en anden klasse.. Nu skrev han at det skulle værer en racer smiley hehe... ej din er sku fed nok men må indrømme at jeg er helt tilfreds med min lille kværn..
    Det kommer jo an på hva man vil ha.

Kenneth

• #5   20. maj 2005 Det er os en fed detalje på den.. Helt sikkert.. Så skal man bare skifte støddæmperen ud med en upside-down så er den klar smiley

• #6   20. maj 2005 Jeg har lige haft en vfr400r fra '87. Den var i kanon stand og kung gået 15000 km. Den var hentet i tyskland og ståede mig i rigtig billige penge..... smiley e hvert fald langt under de der omtalte 50000. Det var en fed cykel og den kørte bare kanon. Desværre er den død nu, da et kvindemenneske syntes at det var fedt at køre ud foran min næse.

Mener også, at du nemt ka' finde meget feder cykler i 600 klassen i de der årgange i tyskland. Har selv lige hentet min ZZR600 dernede og lander nok omkring 56k med den!

• #7   20. maj 2005 hej Thomas..
    Ville bare lige forslå dig at kigge lidt på www.vfr.dk
    Der kan du finde en masse information om vfr-modellerne.
    Tror ikke du skal være alt for nervøs med Honda-Modellerne. De har en lang levetid, hvis de bliver behandlet ordentligt.
    God jagt smiley

• #8   20. maj 2005 Jeg har haft 2 CBR 400 RR (1991)....de køre bare som en drøm, og så er de samlet af de bedste stumper.
    Du får ikke en bedre 400 ccm end en Honda CBR 400RR, prisen er fra 55.000,- og op efter.

Held og lykke med at finde hvad du søger

• #9   20. maj 2005 Du kan roligt købe en honda i 400cc klassen... jeg har selv haft en honda cb-1 400f. Den kører med nøjagtig samme motor som cbr400rr'en, det er bare en streetfigter (uden kåbe). Og så er den en del billigere i forsikring smiley 3000kr årligt med fuld kasko uden ancenitet... Se evt et billede af den i min profil

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2005

#10   20. maj 2005 Tak for nogle gode kommentarer (og bliv bare ved) smiley

Som sagt så bliver prisniveauet ikke højere end ca 40-42000kr da jeg ikke har flere penge end hvad jeg kan få for min egen. Som lige er sat til salg, forresten!
    Jeg ville også gerne vide lidt mere om hvad der er (og ikke er) på vfr400... er der en benzin måler? hvis ikke, hvor meget kører den så ca på en tank?
    Og hvad er det for en slange der går fra benzintanken og op til styret et sted?
    Ja jeg er meget nybegynder i det tekniske på sådn en tohjulet fætter smiley

Thomas

Kommentér på:
Honda VFR400R. Er det noget?

Annonce