Snart kørekort {{forumTopicSubject}}
Hej MC-ister . Da jeg er ved at tage kørekort til MC og skal til køreprøve på Tirsdag d. 3 juli ( yeeesss) glæder jeg mig ligesom første gang man skulle....nå ,memories ! I en alder af 43 er jeg sgu glad og stolt af kun at have 1 fejl til teoriprøven , men det er her jeg synes det bliver lidt skægt . Vi har fået en "forchromet" , opdateret , hi-tech undervisning af vores kørelærer og kommer så til politimanden og skal aflægge prøve. Hvad møder der en ? Et prøverum , der leder tankerne hen på et østtysk forhørslokale og et godt gammeldags lysbilledapperat med nogle billeder fra 70'erne , 80'erne og fremad. Jeg ved det ikke er sådan i hele landet , men sjovt var det .
Blot et lille kuriosum her i ventetiden indtil Tirsdag .Vi ses derude snart.
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 386
Eller. Lokalet var sådan set fint nok. Men stole/bænke man sad på bare fra oldtiden.. ligesom lysbillede apparatet og ham den sjove speaker fra 1912 :-)...
Politimanden der var der var nu også af ældre karakter, men en RIGTIG hyggelig fyr.. Sådan lidt farfar agtig
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 143
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 32
Der skulle ha været kommet en ny metode i år, men der er ikke rigtig sket noget endnu, men det er på vej..
Var selv til teori prøve til mc for ca 3 uger siden, der var det samme lokale og samme diasshow som da jeg tog kørekort for 11 år siden..
Og så skal jeg også til køreprøve næste uge, det er bare onsdag den 4 juli.
Snart kørekort