732 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Udskift org. udstødning Udskift org. udstødning
Hej med jer
Jeg har købt en sprit ny Kawasaki Z250SL vi har lige rundet 180 km. fantastisk maskine, nem at køre og perfekt til mit behov.
Jeg er dig ret ked af den originale udstødning, syntes ikke den er ret pæn, vil gerne hører lidt om mulighederne for at skifte den, men jeg har ingen forstand på det - kun set en masse andre cykler med flotte, sorte udstødninger og nogen med Carbon look.
Hvad er ca. prisen på sådan et skift og er der overhovedet noget jeg kan skifte når min MC ikke er kørt til, og hvad i alverden er Slip-On udstødning?
/Danny
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Du skifter det bare.
Skriv din MCs navn efterfulgt af exhaust på eBay og der vil dukke en masse op, så kan du se prisen.
Typisk ligger en kvalitets potte i den billige ende fra 1000kr og op af alt efter mærke og udseende.
Af priseksempler kan det nævnes den potte der sad på min hyosung kostede 1700kr, har lige købt en af samme mærket men mere neutral udseende til min ktm til 1100kr. Den der sidder på min Suzuki gsxs koster omkring 5000kr og min første Suzuki gs500 kostede et helt udstødning system blot 3000kr.
Så priserne spænder Bredt alt efter hvad man vælger.
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 26 Emner: 13 Svar: 186
Udskift org. udstødning