Suzuki VZ 800 Marauder Suzuki VZ 800 Marauder
Jeg er førstegangskøbende og har købt en suzuki VZ 800 Marauder:
http://www.mc-forum.com/info/s-320.htm
Jeg skal til køreprøve om 1 uge og 2 dage og derefter direkte til forhandleren! Jeg glæder mig SÅ meget!
Jeg vil gerne høre om der er nogle gode råd ifm vedligeholdelse, kørsel eller hvad som helst.
Jeg ved stort set intet om motorcykler og sikkert endnu mindre om denne specifikke model.
Er der noget ved lige præcis denne cykel jeg skal være særligt opmærksom på? Glad for?
Godt eller skidt, bare kom med det.
PS: Det nytter ikke at fortælle mig, at jeg skulle have valgt en anden model, for det er LIGE PRÆCIS den kværn jeg vil have og den er købt.
PPS: Jeg har fået malet den matsort og fået specielle spejle, jeg skal nok oprette den når jeg er kørt hjem fra forhandleren.
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 475
Jeg købte en i sidste uge. Jeg elsker at køre på den, den trækker så godt og er så nem at håndtere. Jeg har endnu ikke noget negativt at sige om den, kun positivt.
Ang. vedligeholdelse, så bare sørg for at beskytte den mod vejr og vind, enten i fast garage eller køb en god mc-garage der ikke ridser så meget.
Lyder vildt frækt at få den malet matsort, skulle jeg da have tænkt på først
Jeg arbejder også på fremflyttersæt, andre bagfodhvilere og når den store gevinst kommer skal der andet styr og spejle på.
Bare skynd dig at få kortet så du kan komme ud og trille.
nov 2005
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 676
Jeg læser i HS.
Vi knokler af HT med eksamensopgaver, så det bliver lækkert at få sommerferie og bare cruize derudaf.
Jeg er SÅ SPÆNDT på at få den kværn.
At jeg dumper køreprøven er end ikke en mulighed.
nov 2005
Held og lykke med eksamens opgaverne.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 676
c",)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Vær dog opmærksom på rust. Stel og tank er ikke så godt lakeret som man burde ønske.
Suzuki VZ 800 Marauder