936 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Suzuki VZ 800 Marauder Suzuki VZ 800 Marauder

Jeg er førstegangskøbende og har købt en suzuki VZ 800 Marauder:

http://www.mc-forum.com/info/s-320.htm

Jeg skal til køreprøve om 1 uge og 2 dage og derefter direkte til forhandleren! Jeg glæder mig SÅ meget!
smiley

Jeg vil gerne høre om der er nogle gode råd ifm vedligeholdelse, kørsel eller hvad som helst.

Jeg ved stort set intet om motorcykler og sikkert endnu mindre om denne specifikke model.

Er der noget ved lige præcis denne cykel jeg skal være særligt opmærksom på? Glad for?

Godt eller skidt, bare kom med det.

PS: Det nytter ikke at fortælle mig, at jeg skulle have valgt en anden model, for det er LIGE PRÆCIS den kværn jeg vil have og den er købt. smiley

PPS: Jeg har fået malet den matsort og fået specielle spejle, jeg skal nok oprette den når jeg er kørt hjem fra forhandleren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki VZ 800 Marauder
  • #1   12. jun 2007 Du kommer til at ELSKE hende til jeres dages ende smiley

Jeg købte en i sidste uge. Jeg elsker at køre på den, den trækker så godt og er så nem at håndtere. Jeg har endnu ikke noget negativt at sige om den, kun positivt.

Ang. vedligeholdelse, så bare sørg for at beskytte den mod vejr og vind, enten i fast garage eller køb en god mc-garage der ikke ridser så meget.

Lyder vildt frækt at få den malet matsort, skulle jeg da have tænkt på først smiley

Jeg arbejder også på fremflyttersæt, andre bagfodhvilere og når den store gevinst kommer skal der andet styr og spejle på.

Bare skynd dig at få kortet så du kan komme ud og trille.

• #2   12. jun 2007 Det er løgn, er du også sygeplejestuderende? Hvor henne?

• #3   12. jun 2007 Det lyder jo godt. smiley

Jeg læser i HS.

Vi knokler af HT med eksamensopgaver, så det bliver lækkert at få sommerferie og bare cruize derudaf.

Jeg er SÅ SPÆNDT på at få den kværn.

At jeg dumper køreprøven er end ikke en mulighed.

• #4   12. jun 2007 Der læser jeg også. Er i praktik på rygmarvsskadecentret i Hornbæk, så der er rig mulighed for at komme ud og cruise i det nordsjællandske. Det giver dog lidt stof til eftertanke, når man bla. arbejder med folk der er kørt galt på mc. Men sådan er vores verden jo en gang imellem.

Held og lykke med eksamens opgaverne.

• #5   13. jun 2007 Er der virkelig ikke andre, der kan komme med et par gode råd?

c",)

• #6   13. jun 2007 Der er ikke så meget at sige, andet end at du skal sørge for den får service som der står i bogen.
    Vær dog opmærksom på rust. Stel og tank er ikke så godt lakeret som man burde ønske.

Kommentér på:
Suzuki VZ 800 Marauder

Annonce