{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Kim M
Kim M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hvor mange dage levering hos Louis? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Efter at jeg opdage hvor billigt louis var i forhold til danmark besluttede jeg mig for at købe lidt beklædning. Fik nogen udmærkede rester til billig pris smiley
Problemet er at jeg bestillte varerne sidste onsdag. Samme dag fik jeg en ordrebekræftelse. Udover det har jeg ikke modtaget noget i nu. Der er heller ikke blevet trukket nogen penge fra min konto. Jeg synes det er ret underligt, specielt fordi mange siger at deres levering skulle gå hurtig.

Hvor længe skulle i vente på jeres varer fra Louis.de??

mvh Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange dage levering hos Louis?
  • #1   9. maj 2005 Det er lidt forskelligt, men en uge bør du nok regne med! Ellers ring eller skriv en lille rykker smiley
    De hæver ikke pengene før varene er sendt!

held og lykke!

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    apr 2005

#2   9. maj 2005 Jeg har ikke fået noget som helst udover odrebekræftelsen. Det er forresten næsten to uger siden. Bestillte den 27.04

• #4   9. maj 2005 Jeg tror bare du skal have lidt tålmodighed, det kan være der er nogen varer der er i restordre. Plus der har været helligdag for nyligt.

>>>Martin

• #5   9. maj 2005 Hvis det er restordre, så er det ikke sikkert de har det. Det oplevede jeg med en bestilling, hvor jeg lige købte nogle småting nu man var igang. Og da pakken så kom, var den ønskede vare der ikke men derimod en masse små lir ting, som jeg havde taget med i farten smiley

Tror der gik en 4 dages penge ved mig med en anden ordre - og den var bare tip top. Utrolig god kundeservice forresten...

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    apr 2005

#7   10. maj 2005 Skrev en lille mail igår. I dag ringede der en fra Louis. Respekt for den hurtige respons, men!! Han sagde at hjelmen var udsolgt. Da jeg spurgte ham til min anden bestilling var der ikke noget at finde.

Det vil sige to uger efter bestilling får jeg at vide at mine ene bestilling er udsolgt og den anden aldrig er blevet modtaget. Og det fik jeg først at vide efter jeg sendte dem en lille hilsen.

• #9   10. maj 2005 Forresten.. Skal man betale moms, når man bestiller hos dem, og pakken så kommer over grænsen?

Kommentér på:
Hvor mange dage levering hos Louis?

Annonce