1.353 visninger
|
Oprettet:
Rådet for større færselsikkerhed..... {{forumTopicSubject}}
var igen iaften i tv pga seneste ulykke på strandvejen ..
igen var det alder...hastighed ...påklædning der var på dagsordenen.
Ikke et ord om hvor stupide billister kan være, optaget af alt fra u-vendinger,mobiltelefoner,baberinger, sminke skrigende unger og spisning.
Sidste år var der også samme sang og en opfordring fra MCG til at sende kampanger om at nu er "cyklerne" på gaderne igen!
Var det en ide igen at prøve at opfordre til en kampange ???
mvh B-2
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.112
2: så er jeg meget overbevist om at de har fokus på "os"!
3: det er deres job at have fokus på ALLE .. men hvis de har X antal kroner til kampagnerm skal de jo smide dem i de kampagner hvor de "rammer" flest ..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 133
Han tror at lovgivning er vejen frem for at nedbringe antallet af dræbte i trafikken - han kender ikke andre løsninger
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
jeg har idag været i odense på geden og måtte 4 gange nedbremse volsomt pga af vognbaneskift fra mobil snakkende,spisende billister....Tak for abs i regnvejr
lidt hovederystende er jeg stadig!
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
Vi laver en landsdækkende kampagne via MCG hvor vi iklæder os gule sikkerhedsveste i en given periode.
På disse veste kunne stå :
1. Pas på OS.
2. Har du nakket en motorcykelist idag - hvis ikke, kan du stadig nå det.
3. Undskyld vi er her.
etc. etc.
Kunne det være en mulighed ?
René la forkert-kurs har tydeligvis ikke meget til overs for os.... og så må vi jo selv gøre noget.
jun 2005
jeg tror bare jeg er træt af at høre:
uha Hvor er de nogle bøller! og det er nok motorcyklens skyld blabla....på linie med at det er 4hjuls trækkerne der er skyld i den globale opvarmning.... gab!
apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
hvilken kanal blev de vist på
personligt syntes jeg at forsikrings selskaberne ser hver en mulighed til at hæve deres ustyrlige priser op i vejert.
skal skal man vel være 60 år for at få en forsikrings pris på under 12000..
hader dette latterlige system vi har uden loft på pris af forsikringer. og den totale ligegyldighed fra folk der smiker sig, ryger, spiser, leger med børn, har dybe samtaler med veninden og så lige rådet for størrefærdselssikkerhed,
jeg sad og kiggede på statistikker forleden dag. der dør ca. 10 cykelister om året ved højresvings ulykker med lastbiler. og hvor mange kampanger bliver der ikke lavet om det..
Husk selen siger de osse, ja nu tror vidst folk osse har fattet den efterhånden, der har kørt reklamer de sidste 10 år om det.
hvad med der snart kom noget om at holde øje en ekstra gang med motorcykelisterne der er trods alt 30 døde på et par måneder
Måske skulle der være en politiker der dør på mc, så plejer de nok at kunne syntes det er for dårligt, der ikke bliver gjort noget ved kampangerne
først når det havner i medierne pga. en kendt er tilskadekommet.
lige hvad jeg havde på hjerte
jun 2005
det var Lorry kbh
jeg tror forsikringen styres af at det er atieselskaber og skal generere overskud, så et hver påskud er kærkomment for at hæve præmien!
mht kampange hyppigheder er det vel nemmere (billigere) at kopiere sidste års program, så holder man jo også bugettet!
jun 2005
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
Læg lige mærke til de vilde og uansvarlige MC'ister de har fundet frem til i klippet ;O)
(link fjernet)
/Pia
jun 2005
Rådet for større færselsikkerhed.....