Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut med mc-kørsel
  • #1   31. jul 2018 Fedt, så får man vel ikke en bøde for at køre uden hjelm, så har dem i skraldesækkene alligevel ført noget godt med sig! Men nu er opgaven løst, vi takker mange gange, så de må gerne rejse videre til andre steder hvor de kan gøre nytte, Mars og lignede steder er et forslag!

• #2   31. jul 2018 Glæd dig nu ikke for tidligt. Der står endnu ikke noget om fritagelse for hjelm. smiley
    Jeg er godt nok ked af at julemanden ikke kommer med gaver til næste jul.

• #3   31. jul 2018 Tja, så bliver det nok svært for motorcykelister at forsamles på offentlige steder - iført dragt og hjelm... smiley smiley

profilbillede
  • #5   31. jul 2018 Fandme ikke nogle som skal bestemme hvordan jeg går klædt smiley .. I Danmark skal vi være frie til at gøre som det passer os så længe det ikke går ud over andre, at nogle går med burka eller maske rager mig en pap and! .. det får jeg sku ikke ondt i røven over smiley

• #7   31. jul 2018 Og hvem skal så vurdere om det er et anerkendelsesværdigt formål? Det blir da meget hurtigt et subjektiv vurdering .. hvad hvis mit formål med at have maske på er at se awesome ud ? XD

• #9   31. jul 2018 Man bliver så træt. Skulle jeg i et svagt øjeblik driste mig til, at køre en tur i mine arbejdsbukser, så skal jeg da for guds skyld også lige huske at få lagt min Stanley-kniv derhjemme, så jeg ikke bliver henrettet.

Engang gjorde vi nar af forbunds-Sverige....

Når man ikke magter en given opgave, så er det også meget nemmere bare at forbyde. Så slipper man helt for at skulle forholde sig.

• #10   31. jul 2018 Jeg læser intet om at der er problemer med at køre med hjelmhue eller styrthjelm...
    I lyder sgu som nogle der surfer for at finde ting at brokke sig over, kør en tur, det gør en glad igen... smiley
    Ovenstående er ikke fordi jeg nødvendigvis støtter dette forbud, men fordi jeg ikke forstår denne tråds tolkning af den (iøvrigt ringe) artikel.

• #11   1. aug 2018 Så er forbudet trådt i kraft og jeg har fanget og foretaget en civil anholdelse af disse to suspekte typer, der har forsamlet sig.
    De er nu bundet forsvarligt, så Politiet kan komme og give dem en bøde! smiley

profilbillede
  • #12   1. aug 2018 11> Det er god humor!!! smiley :D

• #13   1. aug 2018 #11: HA-HAAAAA!!!!
    #19: Du skal bare se lidt bagved de indlæg her: At det er en lov som er det glade vanvid.....Prøv lige at stå som panser på gaden og vurdere hvad der er formålstjenstligt og hvad der ikke er.....Og undtagelser fra reglen, som f.eks at du gerne må ha maske på til en demo. Men ikke må bære masken til og fra eventen gør det bare endnu mere forvirrende for os, som tilfældigvis i forvejen ikke er så kloge.

• #14   1. aug 2018 jeg synes I skal at gå ind på en tankstation eller anden forretning iført hjelm.

• #15   2. aug 2018 Det var meget nemmere hvis politikerne kun forbød muslimske håndklæder. Så kunne vi andre være i fred.

• #16   2. aug 2018 De vil håndhæve loven ved at køre burkabæreren hjem.
    Fedt, så skal man bare have en burka med i byen, så man kan tage den på, når man skal hjem. Så sparer man en taxa smiley smiley

• #17   2. aug 2018 Søren B: det var fandentamig en god ide. Nåmen så kommer sgu da noget godt ud af det hele smiley

• #18   2. aug 2018 husk lige bøden på 1000 kr

• #19   2. aug 2018 Hvis man har et 'anerkendelsesværdigt formål', er det okay at have tildækket ansigtet.

- Det er vel ikke så svært at forstå betydningen af. Hvad tankstationer angår, mener jeg det er almindelig høflighed (udover en del tankstationer i forvejen forlanger det - forståeligt nok), at man tager hjelmen af, inden man går ind.

• #20   2. aug 2018 16#
    Så skal man satme langt hvis 1000kr i bøde bedre kan betale sig smiley

• #21   2. aug 2018 #18: Ja, det tænkte jeg squ ikke på smiley smiley
    Måske er det for alvorligt at lave en spøg ud af, men selve loven er da en joke i sig selv, og så er humor vel det eneste våben, man kan tage i brug smiley smiley

• #22   2. aug 2018 #21: ...Og sådan er loven om forbud imod tildækning af ansigtet, meget lig livet. (Før mc.)

• #23   3. aug 2018 Jeg regner også bare med et kram næste gang jeg træder ved siden af.

profilbillede
  • #24   3. aug 2018 Det ser ud, somom at muslimistinen desperat holder fast i politivistinden, for når hun slipper, får politivistinden øje på muslimistinen, og knalder et par bønner i hende...

Kommentér på:
Slut med mc-kørsel

Annonce