{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

Hilser man ikke mere ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Siden jeg var 17 og solgte min Yamaha knallert har jeg glædet mig til at komme på mc....og igår af en alder af 34 er det endelig blevet til noget....og fuck hvor er det dog bare fedt.

Jeg har købt mig en ny gsx 750 F og den har ikke stået stille siden jeg hentede den igår middags. En ting (måske fjollet for nogen) som jeg havde glædet mig lidt til var den hygge jeg syntes det er, at alle MC'ere lige hilser på hinanden når de suser forbi. Så glad for min nye tilværelse på 2 hjul stikker jeg fro poten ud og hilser, men det er godt nok ikke mange, der returnere, og hvis ikke jeg selv stikker poten ud først, så sker der slet ikke noget ?!

Er det helt afskaffet af hilse eller er der bare så mange nye på vejene, at de ikke tør være de første der stikker poten ud ?

Jeg bliver ved med det, for jeg syntes det er hyggeligt.

Og så er det jeg godt vil høre jer garvede ørevridere....hvordan hilser man pænt, når man køre i samme retning ? Jeg kørte ind ad Hillerød motorvejen i morgen ved 7-tiden, og lå på et tidspunkt med en mc foran mig og bagved...men jeg vidste ikke lige hvordan, der skulle hilses ??!

Nå, men Godmorgen til jer alle...vi ses derude c";)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hilser man ikke mere ?
Kommentér på:
Hilser man ikke mere ?

Annonce