629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Teori prøve imorgen.. Lidt hjælp tak:) Teori prøve imorgen.. Lidt hjælp tak:)

Heyy MCG..

Jeg skal som der står til teori prøve imorgen og ved sgu ikke rigtigt hvor klar jeg er. Jeg har fuldstændig styr på tingene ved bilens teori prøve, men kan ikke huske de få specifikke forskellige ud over det at en motorcykel ikke må parkere i en "bil bås" og ved fodgængovergangene kan motorcyklen tillade sig at køre flere gange hvor bilen skal holde. Kan ikke rigtigt huske flere, lidt hjælp søges:)

På forhånd tak for svarende,

Daniel M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teori prøve imorgen.. Lidt hjælp tak:)
  • #1   20. maj 2007 det bliver du ikke spurgt om. prøven er 95% den samme som til bil., så slap bare af., men held og lykke

• #2   20. maj 2007 der er lidt til placering i vejbanen og hvordan du skal køre sving, det den eneste forskel jeg spottede... jo og forsigtighed ved grus...

held og lykke!

• #3   20. maj 2007 Og du må GERNE kører op på siden af en en bil hvor er der 2 baner ligeud, altså ved et kryds, du har jo bedre acceleration end en bil, det skal man ikke gøre i bil teori...
    Tog begge prøver samme dag:)

• #4   20. maj 2007 må man ikke parkere i parkeringsbås ??

• #5   20. maj 2007 jamen jeg tror jeg kan hjælpe dig et stykke hen ad vejen prøv det her teoriundervisning.dk passwd. 26915682700 smiley

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 35
    #7   20. maj 2007 Hvad angår kørsel i den enkelte vognbane er reglerne ens for motorcykler og biler: Eet motorkøretøj pr. vognbaneinddeling. Så derfor kan man heller ikke lovligt køre op på siden af et andet køretøj, medmindre det foregår i en anden vognbane. Fls.§ 21-24.

Derudover er der bestemmelserne i fls. § 52: Ej køre ved siden af andet køretøj, ej anvende fortov og gangsti, passagerer skal sidde med et ben på hver side af sadlen samt ikke medbringe flere passagerer end mc-en er godkendt til.

Held og lykke.

• #9   21. maj 2007 Det gik skam godt smiley Jeg bestod med 2 fejl, så jeg er glad og tilfreds. I skal alle have tusind tak for hjælpen, det sætter jeg rigtig stor pris på!

/Daniel M

Kommentér på:
Teori prøve imorgen.. Lidt hjælp tak:)

Annonce