542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

b f
b f
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Bandit, mere end 50.000km? Bandit, mere end 50.000km?

Hej igen
...og tak for svarene på mine tidligere forespørgelser på Bandit 600.
Jeg har måtte sande, at mit budget på 40.000+ ligger i den lave ende af, hvad en Bandit kan erhverves for. Jeg bliver med andre ord nødt til, at gå på kompromis mht farve, km stand, og hvad der ellers kan gåes på kompromis med. Og det skal være en Bandit!
Jeg vil derfor meget gerne høre om jeres erfaringer med Bandit årg ´96-´99 med mange km på klokken. Jeg er specielt interesseret i at høre om motoren, hvad kan jeg forvente af reparationer på den? Hvad skal jeg ellers være opmærksom på når cyklen har kørt 50.000km eller mere, typiske reparationer, udskiftningsdele etc.

På forhånd tak
Frostholm

har researched som en gal siden og ved meget mere om Banditten nu. Både hvad angår teknik, køreegenskaber, pris osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit, mere end 50.000km?
  • b f
    b f Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #1   15. maj 2007 Det lyder billigt, hvordan fungere det.....?

• #2   15. maj 2007 kan kun sige at sådan en bandit er en dejlig cykel... da jeg havde min havde jeg ikke de store problemer med den... der røg en pakning i en forgaffel og sådan lidt små ting... men det kan jo ske på alle cykler..se evt. min profil det er den typiske farve de er i... når det er en årg 96

• #3   15. maj 2007 da jeg købte min bandit sagde forhandleren at han indkøbte 2 motore da banditten så dagens lys. dem ville han bruge som reservedel til dem der kom og skulle have lavet motor.. begge motore stod intakte sidste år da jeg købte min. Han har aldrig haft brug for dem.. tror ikke du skal være bange for 50000km.. motoren er jo ikke så presset som de fleste andre 600cc.

• #5   15. maj 2007 Jeg har været virkelit glad for min 600, den har ikke fejlet noget som helst, har selv lvet at service og vedligehold på den, og det har kun været sliddele jeg har måttet investere i, den havde gået 32.000 da jeg solgte den og de spinder stadig som en mis.
    dit problem bliver nok nærmere at komme af med den igen med måske 60.000 eller 70.000 km på, de begynder rigtigt at falde i pros omkring 50.000km.

• #6   15. maj 2007 Og stavefejl koster gratis smiley

• #7   15. maj 2007 Som de andre har jeg heller ingen problemer haft med min første MC, Bandit 96'er. Den havde gået 46,000 da den blev solgt... Ingen probs...

held og lykke

/Anna

• #8   15. maj 2007 var også glad for min bandit zk4 men som • $ t r a d a Numero Uno ® <S@lt Creek> • siger er affjedring noget røv ..... men en bagdemper fra en gixxer 1000 k 1-2-3-4 passer lige over koster ca. 700 for en og du kan få en par prograsivefor fjeder koster ca. 1000 så er du kommet langt. tjek evt. min zk4...

• #9   15. maj 2007 Motoren skal nok holde eller er der masser af suzuki 6-7,5-11-12 eller andet der ka kastes i....

Men når de har rundet de 50 skal den nok lige tjekkes om den er blevet elsket eller bare brugt.....
    De foreste bremsekalibre er skod....blir de ikke vedligeholdt så hænger de.

Har en makker der købte en der havde gået 70+ den ender med at blive dyr...
    Den har fået nye hjullejer, bremseskiver, 2 nye kalibre, dæk, kædekit, og meget meget mere....... tror han har smidt 6-8 kilo i den på mindre end en sæson (kun dele - ).....og den er stadig grim smiley

Kommentér på:
Bandit, mere end 50.000km?

Annonce