{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med optagelse af MC
  • #1   12. maj 2007 bliv ved at prøve er mit råd .

• #2   12. maj 2007 Bare bliv ved med at prøve, det kommer helt an på hvilke R*vhuller der er online når der skal stemmes ind.

• #3   12. maj 2007 Darko > Lagde godt mærke til at du prøvede, forstår ikke den blev afvist egentlig... Der var både billeder og tekst.

Doktor og Martin > Flot skrevet smiley (ironi)

• #4   12. maj 2007 Martin og Bundkranz. Det var da noget af en velkomst til et kommende nyt medlem...
    Hvad har i gang i? opret en profil på scootergalleri hvis det er med den tone der!

Daroko, prøv igen... Der er ikek andet for. Og så er det nok en god idé fremover at lave en overskrift i forum som har niget med topiccet at gøre. Så folk ikke klikker forgæves. "Hjælp" kan jo være alt smiley

• #5   12. maj 2007 sæt den på igen så kommer den måske ind den høre til her efter reglerne

• #6   12. maj 2007 Sebastian.....

Ja netop.... og overskriften HJÆLP kvitteres i 9,5 tilfælde ud af 10 med: kinagrill....ring 112 osv..
    Intet nyt i det så slip du bassen gassen igen inden du når det røde felt sømand....

MVH Bundkranzen

• #7   12. maj 2007 Stave kan jeg så åbenbart ikke mere...

"Bassen" er lig med "bare" hvis nogen skulle være i tvivl.

MVH Bundkranzen

• #8   13. maj 2007 smiley
    Jeg tager det skal helt rolig Bundkranz. Er skam hverken efter dig eller noget, men synes bare ikke lige det var så fedt for en evt ny indmeldt med de svar både du og martin gav. Derfor jeg skrev mit svar netop for at gøre jer opmærksomme på det til en anden gang. Giv dog manden et svar han kan bruge til noget istedet for at skrive tud og kinagrill. Det kan jo være han er ny på "gallerierne" og ikke kender den normale netetik med mere smiley

Og til dig Martin.. istedet for at skrive private beskeder til mig, så skriv det i det åbne forum. Du bliver ikke hængt ud her nogen steder her. Din PM er sendt videre til admin.

Kommentér på:
hjælp med optagelse af MC

Annonce