{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Ny Mc vs. Brugt Mc {{forumTopicSubject}}

Hej.... Er lidt i tvivl om den første Mc jeg skal købe skal være en sprit ny eller brugt....

Hvad gav I for jeres første mc, og var den ny eller brugt?

Gode råd modtages gerne....ved godt det handler lidt om priotering...mit budget hedder nok omkring de 100k. evt lidt mere da jeg vild med en R6.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Mc vs. Brugt Mc
  • #1   12. maj 2007 Man kan sige at med en helt ny ved man ret præcist hvad det koster med service osv..
    med en brugt ved man ikke helt hvad der kan ske og det er sjældent billigt når der sker noget...
    Brugt mc kan dog vise sig at være en god ting hvis man kan lave noget selv, men man skal også nogle gange finde sig i at ligge i garagen og skrue, når de andre suser afsted på deres nue cykel

• #2   12. maj 2007 Ny...så ved du hvordan der er behandlet, med mindre den har gået få km - og kun een ejer

• #3   12. maj 2007 lyver en sælger ikke også en gang i mellem på nye cykler?

• #4   12. maj 2007 Ville tage nyere brugt, men husk at tjekke om den har fuld service bog, vel og mærke fra aut.forhandler, da uaut. aldrig bliver lige så godt som aut. Men er det iorden, burde alle de andre ting kunne ses, når du er ude og se på den smiley

• #5   12. maj 2007 Købte selv en brugt cykel som den første og vil råde andre til det også, simpelthen fordi mange rimeligt hurtigt ønsker mere end den første cykel kan byde på. Køber man nyt kommer man til at tage en kæmpestor afskrivning, hvorimod man kommer til at tage et begrænset tab på en brugt hvis man sælger den efter et år eller to...

Good luck
    Anna

PS: Pas på med import cyklerne smiley Forbavsende mange tyskere har gået 33,000 km smiley

• #6   12. maj 2007 N W K

Kan godt anbefale en R6 i hvert fald :o)

• #7   12. maj 2007 Jeg har det sådan at jeg helst vil købe en ny cykel. Det kan da godt være at det er lidt irriterende at den skal kørers til og service måske er lidt dyrt, men til gengæld er du sikker på at cyklen ikke fejler noget.

Hvis du køber brugt ved du ikke hvordan cyklen er kørt af den forrige ejer og hvilke "hovsa" løsninger der er lavet på diverse problemer.

• #8   14. maj 2007 Det bedste er vel en brugt som er et års tid gammel, eller ligende. Så får man stadig garanti, og man undgår det værste værdi tab.
    Så køb du bare min fede Z750 har kørt 3500 km har fået service hos aut kawa forhandler.
    Skriv pm eller mail morten_b_johansen snabeela yahoo.com eller 24411967, så kan vi snakke om prisen smiley

Kommentér på:
Ny Mc vs. Brugt Mc

Annonce