{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.143 visninger | Oprettet:

Vlado VS MC {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set et par afsnit af de nye "politijagt" og stiller mig lidt undrende op overfor hvordan Vlado behandler mcér

FX:
http://www.dplay.dk/politijagt-5/season-14-episode-1/
Start ved 34.20
Undrer mig over 39.55
Hvad sker der for at det skal være en original udstødning?

Eller
http://www.dplay.dk/politijagt-5/season-14-episode-4/
Start ved 03.35
Han kan ikke stoppe ham for fart, så finder vi noget andet...
Er jeg den eneste der ser blinklyset fint? Eller...
Og hvorfor skal det nu også være originalt? Og nu er det heller ikke nok at de er E-mærket...
og helt ærligt, når du nu har stoppet han på en tank, så kunne du bede ham om at hoppe ind og købe en ny forlygts pære?
Istedet for 1000kr, når den i princippet lige akkurat kunne være sprunget... Men fair nok, det virkede jo ikke, synes stadig at jeg mister respekten, når der bruges princippet "frygt du bliver stoppet" og ikke lidt alm fornuft...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vlado VS MC
  • #1   7. mar 2016 Vlado er ikke betjent, men en skuespiller.

Flere betjente kan ikke fordrage ham.

Husk hvis han vil stoppe dig så lad vær med at stop og ring efter det rigtige politi, fordi der står en og udgiver sig for at være betjent.

• #2   7. mar 2016 Vlado er en pikspiller er han.

• #3   7. mar 2016 Det er godt han er på Sjælland, dem de viser fra resten af landet er meget mere menneskelige. Han vil nok gøre sig på Christiansborg hvor man ikke behøver at kende til virkeligheden.

• #4   7. mar 2016 Synes bare det er en mærkelig måde at føre sig frem på, men kan høre jeg ikke er den eneste smiley

• #5   7. mar 2016 Han er nok ved at foreberede at stille op for LA ligesom de andre kendte som ikke har forstand på noget som helst

• #6   7. mar 2016 De sidste 3 betjente jeg er blevet stoppet af. Har været super flinke

MC betjent som sagde min pære var gået i forlygten. Fik lov til at kører hjem og skifte den. Bare jeg skiftede til nærlys, så jeg kunne ses ( dagtime og masser af lys )

Anden var en civil, som tog mig for fart. Men sagde jeg sagtes kunne kører og bestå ny køreprøve.

3 en MC betjent som fulgte efter mig med alt for meget fart. Han var helt nede og sagde jeg bare kørte for stærkt og undersøgte om det var en rigtig civil som havde stoppet mig, pga jeg ikke havde hørt fra dem i over 1 måned.

Men dem i det der program der. Er bare magt liderlige og vil lave nogen penge, men okay, vi keder os alle på arbejdet nogen gange og så skal der ske noget. De er nok restløse alle sammen.

• #8   7. mar 2016 40:30 i den første video --- Hvis cykel her inde ER lovlig der? (ifl hvad han siger) smiley

• #9   7. mar 2016 Manden er generalt en idiot at høre på og paragraf rytter så det til at brække sig over og så kan han smile og grine dum over han stopper folk på den måde han gør...

• #10   7. mar 2016 Valdo den skidespræller!

• #12   7. mar 2016 Men må er det jo heller ikk de skarpeste hjerner generalt politi

• #14   7. mar 2016 Og prøv at lægge mærke til hvordan tv produktionen prøver at peppe det op med fake motorlyd og dramatisk musik. Men det kan bare ikke skjule at politiets færdsels afdeling ikke lige er den mest "action packed"

• #15   7. mar 2016 Før 95 er blinklys ikke lovpligtige. Og den cykel er ældre end 95.

• #16   7. mar 2016 Selv Chuck Norris er bange for Vlado

• #17   7. mar 2016 Skat s stikkerrendt drenge er hvad de er korrupte røvhuller

• #18   7. mar 2016 @ Claus

LOL "Men det kan bare ikke skjule at politiets færdsels afdeling ikke lige er den mest "action packed""

Men er der ikke mere "action packed" end de andre afdelinger, hvor regering har sat dem uden for Prins Henriks Fransk Skole og flerer Synagoge med maskingeværer, til at sider still e i kolden i stedet for at jager kriminelle (der stjæler ting for mere end 100000 kr)?

• #20   7. mar 2016 @7 - han er også total arrogant selvom der ikke er tv på!

• #21   7. mar 2016 Prøv lige at se nummerplade.net
    AG10601
    Her står den som en påhængsvogn
    han har da vist større problemer end manglede blinklys og forkert udstødning

• #23   8. mar 2016 #22 Du kan også se, hvordan ejeren reagerer, når Vlado mishandler hans maskine. Jeg var blevet sur. Det er noget lignede Tolder-Keld: https://www.youtube.com/watch?v=g12PwG543vo.

Inkompetente na***ve!

• #24   8. mar 2016 Ja den får godt nok lige nogen tæsk på begrænseren der af Vlado. Nok ikke noget den tager skade af, men ville stadig blive arrig hvis sådan en uniformeret klovn gjorde det på min kværn.

• #25   8. mar 2016 Nu venter vi så på alle røvslikkerne uden rygrad der kommer og ævler og kævler med undskyldninger om at politiet jo blot gør deres arbejde og blah blah blah smiley

• #26   8. mar 2016 Flot Keld. Du kan lige betale nogen nye knive.

• #27   8. mar 2016 Må ham armerikaneren godt være med i en firma bil? Har han arbejds tillades til at kører med? Eller er det ikke ulovlig transport kørsels?

• #28   8. mar 2016 Kongen af Ostepops: Han er sgu nok midlertidig ansat som praktikant smiley

Godt man har en cykel det er så gammel at blinklys ikke er lovpligtige smiley

• #29   8. mar 2016 Ævler han ikke også om, at nummerpladen skal sidde lodret?

Skulle tåben ønske at starte min MC op og skyde den op i begrænseren, så vil jeg da fluks gøre det samme med hans bil.

• #30   8. mar 2016 Han ønsker jo bare at være betjent som han har set på filmene. Morten og Peter elsker sport, Vlado elsker bøder.

Kender nogle betjente der arbejder sammen med ham og efter sigende skulle ingen af hans kollegaer kunne lide ham. Han er en medieluder ala Gustav/Amalie.

• #31   8. mar 2016 Bliver generelt surt nå jeg ser det program.
    Henrik der hyler over folk køre 90 på en 80strækning og Vlado der køre nazi style på belister som ikke har tingene 130% i orden

Forstå godt politiet må nøjes med en masse middelmådige ansatte for meget få mennesker vil havde politiets arbejdstider til den løn og de forhold uden mulighed for udbetaling af overarbejde eller mulighed for afspadsering.
    Skulle møde mennesker der ikke værdsætter dem og ikke kunne beskytte hr og fru Danmark men kun skrive dem en bøde.

Ja ja fru Jensen det kan godt være du har eftersat de tyve som har stjålet alt fra dig men her er en bøde for at snakke mobiltelefon og for at køre forstærkt.
    Kassevogne med tyvene få lov at køre slippe væk for vi kan jo ikke stoppe her begge.

Nå danskerne få det indtryk af politiet så føler man sig næppe værdsat i sit embede.

Ligesom nå Skat rykker ud.
    Hov du mangler et bordben til din camper her et en regning på afgiften
    Du vælger at sove i din kassevogn nå du er til weekend stævne = regning på afgift.
    Du har monteret en sub fastgjort til gulvet.
    Bum endnu en afgift.

Føj for en skefuld mens Skat gladligt sender milliarder ud af landet i falske udbytte krav.

• #33   8. mar 2016 Nakke skud til dem begge

• #34   8. mar 2016 Jesse, du er simpelthen for dum at høre på... Tror hellere at du burde fokusere på et grammatik- og stavekursus, fremfor at komme med dødstrusler mod et par stakler på tv..

• #35   8. mar 2016 Mand bliver stoppet a vlado ude på motorvejen
    Vlado: du køre noget usikkert, du må være stiv, hit med kortet...
    Mand: aghhh jeg er sku ikke fuld, ro på..
    Vlado: vi laver en simpel test, kan du se de to lygter der kommer i mod os nu ?
    Mand: øhhh ja da.
    Vlado: hvad vil du tro det er?
    Mand: en bil..
    Vlado: det kan alle sku da komme at sige.. Er det en Opel, Toyota, Mazda eller hvad ?
    Mand: øhhh det er midt om natten, kan jeg da ikke se.
    Vlado: så må du være stiv jo, hit med kortet.
    Mand: aghhh hva.
    Vlado: sidste chance så, kan du se den en lygte der kommer i mod os nu så ?
    Mand: øhhh ja
    Vlado: hvad er det ?
    Mand: tja vi står på en motorvej så en motorcykel ?
    Vlado: du er sku da for fuld at tale med.. Er den en Honda, Yamaha, Harley eller hvad.. Jeg tagdit kort.
    Mand. Det er fandme ikke i orden. Kan du se hende kvinden med push-up bh, kort nederdel, netstrømper, der står der ved rastepladsen ?
    Vlado: ja da.
    Mand: hvad tror du det er ?
    Vlado: nu har jeg været betjent længe nok til at vide at hun er prostitueret.
    Mand: kan alle sku da komme og sige, men er det din mor, kone, eller datter ?

• #36   8. mar 2016 vlado er et PIKHOEE

• #37   8. mar 2016 #15 en lille detalje nej de(blinklys) skal ikke være der men er de der skal de virke...

• #38   8. mar 2016 De var der foran? Og der fik vi ikke set om de virkede.

• #39   8. mar 2016 det er den med en gul og sort mc?
    så sidder de i spejlene og virker okey
    dem bag ved er tilgengæld en anelse røde og ikke super kraftige

• #40   8. mar 2016 Bare generalt er folk der er ansat i politiet folk ikke skide skarpe og de opføre sig som om de kan gøre det passer dem og lege urørlige konger og rette på andre når de ikke engang selv overholder loven 100 % burde være dem der kørte (eksempel de skal ikk selv køre for stærkt med 90/100 også have ondt i røven over andre gøre det..) men har personligt intet til overs for dem

• #41   8. mar 2016 ha ha god underholdning i pausen, har folk ikke et arbejde

• #42   8. mar 2016 #40
    Min vens storebror er betjent han er sku kanon. Han laver dog heldigvis intet færdsels med mindre de tilfældigvis ser noget mistænksomt nå de på patrulje i København.. Han gider ikke være. Røvhullet der skriver bøder ud til bilister han vil hellere hente butikstyve og stoppe pushere. Og generelt være der for folket i stedet for at være imod folket.

Men respekt til dem der vil være betjente. Ville da gerne være færdsels betjent men lønnen matcher ikke den manglende værdsættelse jeg ville blive udsat for .

• #43   8. mar 2016 #40
    Ja Vlado er en klaphat. Men på baggrund af én tosset betjent fra kanal5 skærer du den danske politistyrke over én kam.
    Det er det samme som hvis man har én dårlig erfaring med sin mekaniker derefter at mene, at alle mekanikere er nogle idioter? Eller har knægten en dårlig skolelærer i 4. klasse - ja så er alle skolelærere nogle inkompetente mennesker.
    For mig virker dit syn på tilværelsen meget snævert.
    Der er brodne kar i alle erhverv.

Mange er ligeglade med færdselsforseelser og mobilen under kørsel i bilen.
    - Lige indtil deres egen søn på vej til skole bliver kørt ihjel af en flugtbillist, snakkende i håndholdt mobil og med 67km/t over et fodgængerfelt, som politiet fanger efterfølgende. Så er politiet jo gode nok lige pludselig....

• #44   8. mar 2016 kan godt li vlados augoment i klip nummer to om at lygterne er nok godkendt til en anden cykel men passer ikke på denne cykel.
    så det du siger her vlado er at vis de lygter sad på den anden cykel så kunne man godt se dem 300m væk som på siger man ikke kan nu?

• #45   8. mar 2016 Ja, han er sku et fjols.

• #46   8. mar 2016 jo meget. hurra for medieluderen vlado. ??

• #47   8. mar 2016 #43
    Eller folk som synes alle mc-ister køre som idioter, fordi de har et én gøre det.

• #48   8. mar 2016 Det er da godt det snart er forår, for i mangler da i den grad at komme ud at køre.
    I klynker som små børn der har fået stjålet deres slik.
    Gider man ikke se Vlado og co, så stil da om på en andet program. Eller sluk.
    Når folk bliver skrevet for noget, så er de sgu da selv skyld i det. Og hvis de slet ikke blev skrevet, så ville der være rent kaos ude i trafikken.

• #49   8. mar 2016 Nu kan jeg ikke overskue at læse alle de garanterede gode opslag igen MEN:

Må politiet stå og gasse en MC op som han gør i første klip.? Jeg ville godt nok blive sur hvis det var min.

/KP

• #50   8. mar 2016 jeg ville være glad hvis det var min... den går nemlig bedst ved høje rpm.... fuld gas tøser, den går jo ikke i stykker eftersom den er bygget til det. ud og køre

• #52   9. mar 2016 "Før 95 er blinklys ikke lovpligtige. Og den cykel er ældre end 95."

Det er enten eller. Blink foran men ingen bag på er altså nu engang ulovligt.

Jeg synes Politijagt er super underholdning. Bare synd der ikke ryger flere scootere i grøften ):

• #53   9. mar 2016 Han er en klovn. Jeg ser det ikke mere, men jeg husker en gang hvor han talte om det farlige ved at tale i mobiltelefon - mens han sad og tastede en nummerplade ind på computeren med en hånd på rattet og opmærksomheden helt væk fra kørslen. Paragrafrytter der giver Politiet et blakket image.

• Fantom
    Fantom Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Svar: 6
    #54   10. mar 2016 Jeg ville ikke give ham lov at stå og gasse min MC op som Vlado gør i første klip.? Han kan indkalde min mc til syn fint nok, men hvis den er lovlig staten skal betale for syn.

• #55   11. mar 2016 Ser lige de 2 scooterhoveder som kører i et mudderhul og vælter, herre grineren, og den sorte mc uden blinklys er jo bare dumt.

• #57   11. mar 2016 Bar røv og hjelm? Det må satme se sjovt ud smiley

• #58   11. mar 2016 Ulrik det skal vi se. Så Kom en torsdag ned på Roskilde havn sådan, ellers tror vi ikke på dig smiley

• #60   11. mar 2016 21# Vestjyden.
    På Bilinfo står pladen som tilhørende en Yamaha XV, køretøjet er fra 13/8 1985

• #61   11. mar 2016 ja darth vlado og andre bethente af hans kaliper, er generelt bare en flok dobbelt moralske magtliderlige idioter der elsker at dele bøder ud...

• #62   13. mar 2016 Vlado er faktisk temmelig enestående. Det er som om han er et koncentrat af alle de dårlige erfaringer, man har med politiet. En Maggiterning af regelrytteri og arrogance.
    Den seneste strisser der gerne ville se mit kørekort, var på ingen måde som Vlado, tværtimod var han superflink og tålmodig. Da der ikke var noget at komme efter, slap jeg med et : " Hav en rigtig god dag"

• #63   13. mar 2016 Nu når der er så mange folk herinde, er der så nogen som ved hvilket afsnit ham på scooteren kørte ned i det mudderhul? smiley

• #64   13. mar 2016 Det som linkes til i toppen her.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #65   13. mar 2016 Martin S: På en cykel ældre end 95, er det korrekt at det ikke er et krav at der skal være blinklys, men hvis det er monteret skal det virke.

• #66   14. mar 2016 Det er monteret foran og der virker det sikkert. De er ikke monteret bag. Flueknepperi måske, men begge parter er lige gode om det.

Kommentér på:
Vlado VS MC

Annonce