627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Afgift på zx6r Afgift på zx6r

Heysa alle sammen.. :o)

Har lige købt en zx6r og papirerne til beregning af afgiften er afleveret, så nu er jeg jo spændt på hvad den ender i!? :o)

Er der nogen der har fået en kørt igennem med afgift og det hele her for nylig?? Eller kender til en der har??

På forhånd tak.. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift på zx6r
  • #1   9. maj 2007 Det kunne være du skulle fortælle om årgang og km....ellers er det ikke specielt nemt at svare på...

• #2   10. maj 2007 Sorry.. :o)

Det er en 96' og har gået 37000. Den er vurderet til middel af vurderingsmyndighederne..

• #3   10. maj 2007 Den kan du vente Laaaaaaaang tid på at få retur. sendte en afsted på en bil jeg hentede i tyskland det er 4 mdr siden nu. der går ofte op til et halvt år inden du får den retur

• #4   10. maj 2007 Så kommer jeg lige med et spørgsmål...

Hvorfor i alverden ikke bare få den vurderet færdig samme dag som I tager ned til Told & Skat...jeg har ALDRIG ventet mere end MAX 1 time fra jeg trådte ind af døren hos T & S til jeg stod med afgiftsfastsættelsen i hånden...og var dernede så sent som igår, så jo det kan man stadig - hvilket er kommet for at blive...!! ;o)

Bare en tanke...

• #5   10. maj 2007 Har lige ofret 5min på at undersøge afgiften og nej trykker ikke bare købsprisen ind i T & S's beregningsmaskine der, men laver en sund vurdering af alle de ZX6-R'ere som er blevet betalt fri indenfor de sidste par år og sammenligner årg., km og selvfølgelig indbetalingsdato - og bruger ganske enkelt ellers bare min sunde fornuft...!! ;o)

Jeg vil skyde på du skal af med CA. 43-44.000kr kan svinge fra sted til sted, men plejer nu at ramme rimelig godt...! ;o)

Held og lykke !

Kommentér på:
Afgift på zx6r

Annonce