{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu igen.... :-(
  • #1   2. maj 2007 Nu stopper det sgu da!

• #2   2. maj 2007 nej...FFS

God bedring med dig smiley

"En motorcyklist er onsdag morgen kommet svært til skade i den lille by Dybvad ved Odder. Ulykken skete klokken 06.45, da motorcyklisten kørte ind i en gyllespreder." < det må da siges at være noget LORT.

• #3   2. maj 2007 Sørgeligt..... :-(((

Må håbe han kommer sig!

Og at alle tager hensyn derude så det ikke skal gentage sig igen og igen....

• #4   2. maj 2007 hva fuck sker der :S

• #5   2. maj 2007 det er sku ikke for godt ...
    rudi god pointe

• #6   2. maj 2007 Jeg syntes godt nok der har været lige lovlig mange af disse indlæg i år.... rigtig god bedring til dem - håber inderligt at han klarer sig så vi snart kan hilse på ham derude igen....

• #7   2. maj 2007 rigtig god bedring til dem = rigtig god bedring til HAM

• #8   2. maj 2007 Har nu set nok af de der landmænds sindsyge kørsel til at jeg betvivler om han blinkede korrekt af... Set fra den anden side.. så kan jeg også godt forestille mig at motorcyklisten kan have været 100 procent fokuseret på at komme fordi gyllesprederen, og ikke set en rygende fis... folk.. frygt en landmand som i frygter et sømbælte på autobahn!

• #9   2. maj 2007 Ja de tkan vi takke den stigende friværdi for.
    Der kommer flere MC'er på vejene, og dermed større sansynlighed for en ulykke med en mc.

• #11   2. maj 2007 Strada numero uno...
    du har fulstændig ret.. og man skal vel også køre efter forholdende..
    Men derfor er det stadig trist.

• #12   2. maj 2007 Tore (København) S

rigtig godt sagt smiley

• #13   2. maj 2007 Man skal ikke give andre skylden...

Jeg påkørte selv en traktor sidste år (i bil)

Han kørte foran mig på lille grus vej jeg kører på hver dag. Han holder helt ud til venstre hvor der er noget græs. holder stille. Jeg kører op på HØJRE side af ham. Passerer hans 10m lange trailer med heste møg. da jeg er ved hans baghjul, med ca. 15 kmt. drejer han forhjulet til fuldt højre og sætter i gang, uden at vise af, orienterer sig, vise af (tydeligt tildkendegive sin hensigt), og sætter i gang. kostede små 15kilo rep af min bil, da jeg måtte mase ind mod ham, og smide speeder i bund, for ikke at ryge i grøften når han skubbede...

Hans forklaring? Han skulle lige i første gear inden han skulle dreje skarpt til højre. (som han selv sagde, holdt han jo kun stille i 5-10 sekunder)
    Hvorfor han ikke orienteerede sig? han kørte der jo flere gange om ugen. Havde aldrig før oplevet nogen der kørte forbi.
    Hvorofr han ikke brugte lys på trailer, blinklys eller arm?? han kørte der jo flere gange om ugen.

Sagen har taget 1år og 4 dage at få afgjort af topdanmark. Skyld?????

Halvt hans, halvt min, for jeg havde jo ikke sikret mig der var ledigt før jeg kørte....

Fandme glad for jeg ikke var på MC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Jesper

• #14   2. maj 2007 God bedring til motorcyklisten !

Så tror jeg lige jeg vil fortælle om septemberaften et par år tilbage.
    Jeg er på vej hjem fra en kammerat, det er mørkt og klokken er lidt over 23. Vejen er lige, ingen biler, fjernlyset på og så der ud af(130-140 km/t).
    Længere fremme undrer jeg mig over nogle mærkelig reflekser fra lyset og slår noget af farten.
    Gudhjælpemig om ikke der kører en bonde med sin MEGAPLOV, totalt mørkelagt når man kom bagfra.
    Jeg tror nok lige han fandt ud af at mit horn virkede.

Ja jeg kørte for stærkt men det var nok ikke lige sådan noget man forventede.

• #15   2. maj 2007 Enig med Hekto...

• #16   2. maj 2007 Expect the unexpected....

God bedring til MC'isten.... Forår og Efterår er Landbrugstid...

50C

• #17   2. maj 2007 Ja Steen, glad for du klarede den, har selv prøvet den situation et par gange smiley

/Jesper

• #18   2. maj 2007 Jeg synes at de seneste dages ulykker med al ønskelig tydelighed fortæller at alt for mange motorcyklister kører på deres ret, mere end med deres fornuft.

Ganske som de siger om de kvindelige cyklister der meget ofte bliver ofre for højresvingsulykker fordi de går ud fra at alle andre trafikanter overholder færdslesloven.

Jeg kan kun give Hekto ret - man skal dæleme have respekt for de der landbrugskøretøjer, og hvad koster det egentligt i tid at sætte farten helt ned inden man overhaler? Hellere miste et par sekunder på vejen, en at betale den pris alternativet koster hvis uheldet er ude.

• #19   2. maj 2007 Pia:

Jeg er så enig, at det næsten gør ONDT!

Hvad er der ved at køre på en forkørselsret, hvis man bliver slået til lirekassemand???

Johannes V Jensen skrev en lille novelle "De nåede færgen" . Havde de taget lidt mere tid havde de nået den rigtige færge - den de nåede var Charons færge over Styx!

Kommentér på:
Nu igen.... :-(

Annonce