{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Gear skift {{forumTopicSubject}}

Sidste år købte jeg en R1 fra 99,hvilket jeg ikke har fortrudt,MEN jeg syntes den er meget kontant ved gear skift,lyder skrækkeligt især fra 1-2 gear,og syntes også den hyler i 6 gear ved ca 90 km/t,har sgu været på mange værksteder med den men de siger at en R1 af den årgang osv er lidt kontant,er der andre der kan bekræfte det eller er pisset bare til at køre i havnen!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gear skift
  • #1   28. apr 2007 Tjaeeee, som jeg hørte en R1-ejer sige: "Motoren trækkere meget federe end den gamle, og den styrer ligeså godt, men gearkassen er lige til at skide i"
    Han kom fra en fireblade af ældre årgang.

• #2   28. apr 2007 Hvis eller din kæde er strammet korrekt - så er resten dersværre som den model er kendetegnet ved. Har prøvet den flere gange og det er ingen nydelse af skifte gear på den. De har så rettet betydeligt op på dette i efterfølgende udgaver af den. Har haft R6 - og det er lidt i samme boldgade.

• #3   28. apr 2007 okay jamen så er det jo ikke kun min der er ramt af den sygdom,det er da altid noget trods alt..

• #4   28. apr 2007 Min R6 lyder noget på samme måde, det er en 00.
    Især 1 -> 2 gear er noget man lige skal vænne sig til. Var godt nok ved at skide grønne grise i starten over nogle af de lyde der kom fra den. Men tror jeg nogenlunde er ved at gennemskue den.

Så bare rolig, det er ikke kun dig der er plaget af det.

• #5   30. apr 2007 Har både haft Honda, Kawa og Yamaha...min R1'er har ingen kvaler ved gearskift... ;o)

Kommentér på:
Gear skift

Annonce