407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

TomTom Rider .. TomTom Rider ..

Hej alle ..

Ovenstående sag, har jeg fået med posten idag.
Der er en ledning med så man kan smide den til batteriet
på Mcén (pisse smart)

Jeg tænker bare på helt præcis hvordan? .. skal jeg løsne skruerne på batteriets poler og sno den rundt om og så spænde igen? eller er der et smartere tricks?

Mvh.
Lednings/batteri mongolen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TomTom Rider ..
  • #1   26. apr 2007 du kan fint gøre det sådan, så længe du sikrer dig at ledningen sidder ordentlig igen bagefter ellers kan jo lodde en dims i enden på den og på den måde lægge den under.... men der sker ikke noget ved at gøre det på den måde du beskriver, hvis du bare sikrer dig at ledningerne sidder ordentlig bagefter...

• #2   26. apr 2007 og jeg er så ikke ret godt til at gentage mig selv smiley

• #4   26. apr 2007 Hans.

Jeg troede jeg underskrev mit indlæg med Lednings/batteri mongolen! .. Aka jeg fatter ikke et pløk af hvad du siger .. eller jo det gør jeg og det lyder skide smart .. men hvordan?? smiley

• #5   26. apr 2007 Mik P: Tilføjelse, han sikrer sig at der ikke er + på den valgte ledning, når tændingen er slået fra smiley

• #6   26. apr 2007 Er det ikke lidt lige meget om den bliver forbundet direkte til batt. eller ej. Sansynligheden for at gps`en sidder på
    når han ikke køre på maskinen er vel ret lille, og hvis den ikke sidder på er der jo ikke noget strømforbrug. :-))

• #7   26. apr 2007 Hans: dvs at når det er varmt, så virker din Navi ikke ? smiley

• #8   26. apr 2007 Er det 2nd edition eller den "gamle"? Vil bare gerne have den gamle til omkring 2900 og ikke den anden til 4800. Hvor har du købt den?

• #9   26. apr 2007 sæt den nu bare over batteriet, betyder intet... temmelig sjældent man lader sin mc stå med gps'en til opladning. bruger min over batteriet og har INGEN problemer haft

• #11   26. apr 2007 Jeg har faktisk haft det problem, at når der konstant strøm på holderen, så kan kontaktfladerne blive ødelagt, hvis der springer en gnist, når den monteres....

Der har været problemer med en del, hvor TT Rideren begyndte og slukke/tænde under kørsel.... Så vidt jeg kan huske, så skyldes det en defekt i holderen, hvor en lille del typisk knækker og udløser problemer...

I mit tilfælde fik jeg en ny holder og TT Rider da min slukkede/tændte under kørsel og kontaktfladerne på TT Rider var ødelagt....

I vinters monterede jeg så strømtilslutningen efter tændingslåsen, så nu skal jeg først sætte strøm på før den for strøm.... På min CBR, var det lettest at låne strømmen via instrumenteringen.... Jeg monterede kabelsko på ledningen til TT Rideren, og skruede dem så på sammen med en + og en - ledning på instrumenteringen...

Dermed har jeg ikke gjort indgreb i ledningsnettet og kan let demontere den igen uden at der skader noget...

• #12   27. apr 2007 istedet for det halvfærdige noget med at sno ledningen rundt om polen så køb en kabelsko og pres den på.

Kommentér på:
TomTom Rider ..

Annonce