{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kevlar jeans
  • #1   7. apr 2018 Som altså ligner rigtige bukser smiley

• #2   7. apr 2018 Jeg køre med revit corona bukser... med beskyttelse ved hofter og knæ. Dem er jeg glade for. Tror jeg ga 1600kr for nye

Har et sæt til salg som var lige et nummer for kort

• #3   7. apr 2018 Købte de billigste fra T-Hansen med beskyttelse her, der og alle vegne, dagen efter røg jeg på røven og ødelagde motorcykel, mc-karriere og skulder.
    Jeans’ne holdt til en tur på grov asfalt, der var kun varmeskader efter at have gledet over asfalten. Kort sagt, de reddede mine ben fra grimme skrammer. Jeg er ok imponeret over kvaliteten i så billige bukser.

• Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 106
    #4   7. apr 2018 Du skal være opmærksom på at kevlar nedbrydes når det udsættes for sollys og vand.
    Hvor meget det er og hvor hurtigt det går, ved jeg ikke.
    Men sikkerhedsudstyr til arbejdsbrug, som er lavet af kevlar - skal kasseres efter et vist stykke tid.

Jeg er faldet over det tøj der hedder Bull-it.
    Det er lavet af en fiber der hedder Covec. Det siges at være stærkere end læder.

Jeg har kørt med mit hele sidste sæson, og er fuldt ud tilfreds med det.
    Det er meget behageligt at have på, også når man ikke kører.

Så det skal du måske overveje.
    God jagt.

• #5   7. apr 2018 Jeg kører også med bukser fra Bull-it. Kan klart anbefales

• #6   8. apr 2018 Fedt! Dem vil jeg da helt sikkert kigge på bla. smiley

• #7   8. apr 2018 Jwg har ingen kendskab til dem. Men jeg skal ud og prøve trilobite probut x-factor. De ser gode ud

• #8   8. apr 2018 Jeg har i en del år kørt med rokker jeans til 2700, og tænkte at nu ville jeg prøve noget nyt, så nu har Jeg har købt et par leggings fra Bowtex som er til at tage på under mine normale bukser, så alle mine bukser er nu "kevlar bukser", de kostede 1200 hos motorius i Kbh

• #9   8. apr 2018 Af 8 indlæg er der kun ét hvor et mærke anbefales ud fra hvordan funktionen er når man kurer hen af asfalten og i min optik er det faktisk den eneste anbefaling der giver nogen væsentlig input til OP. Om et par bukser er gode at have på går jeg ud fra at han selv kan vurdere.

Jeg har da selv kigget efter jeans, men mangler erfaringer fra kurerture med de forskellige mærker.

• #10   8. apr 2018 Har HELDIGVIS ikke nogen erfaring med kureture. Men bortset fra det så kan jeg kun anbefale ROKKER. Ser ud, og sidder som et par almindelige jeans. Desuden er der schoeller®-dynatec forstærkning i 100%. Og ikke kun på røv og knæ, som der er i 95% af alle andre Kevlar-jeans. Så med det synspunkt, er jeg overbevist om, der er mere "sikkerhed" i ROKKER-jeansene. Desuden er der rigtig mange forskellige modeller/pasforme at vælge mellem, så der er gode chancer for at finde et par der rent faktisk sidder godt.
    Ok de ligger i den lidt dyrere ende af pris-skalaen. Men syns personligt de er alle pengene værd.

Kommentér på:
Kevlar jeans

Annonce