{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kevlar jeans
  • #2   29. jul 2014 Jeg kører til daglig i et par Draggin Jeans, som jeg er fuldt ud tilfreds med.
    Da jeg lagde cyklen ned i Norge for 4 uger siden reddede de mig for større skader udover blå mærker smiley

• #3   29. jul 2014 Skulle jeg i sådan et par, så blev det helt sikkert et par Resurgence jeans som forhandles af x1.
    De er se eneste kevlar jeans jeg har ser jeg har tiltro til;0)

• #4   29. jul 2014 Har et par ixon og et par Ventour, de sidste er lidt for baggy til min smag, men begge er væsentligt mere behagelige end læder og goretex som jeg syntes er meget varme om sommeren. Der er beskyttelse I knæ på begge bukser, ville gerne have et par Esquad jeans i fuld armalith som er meget stærkere end Kevlar, men prisen på ca. 2.700 kr. syntes jeg er lidt voldsom. (er aldrig styrtet med nogle af dem, så kan ikke sige noget om sikkerheden i dem.

• #5   29. jul 2014 Har et par Richa bukser med kevlar, de er gode at køre i. Men hva sikkerhed angår må jeg dog være et svar skyldig, da jeg har min første tur i asfalten tilgode endnu smiley

• #6   29. jul 2014 Jeg har et sæt fra x1. Resourge mener jeg de hedder. Har set dem i aktion og de er rigtig gode.

• Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    apr 2014

Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 72
    #7   29. jul 2014 Jeg kører med John Doe (sorte cargo bukser). De er lidt dyre men super fede at køre med. Koster ca. 2000kr.
    Kan kun anbefale dem til kørsel her om sommeren. Tror de er for kolde når vejret skifter til de køligere.
    Om de er gode ved styrt ved jeg heldigvis ikke så meget om smiley

• #8   29. jul 2014 http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/Beklaaedning/161433-rokker-revolution
    De her bukser er super gode og vandtætte og regulere selv varme og kulde od de sidder super godt nok de bedste bukser man kan købe efter min mening

• #10   29. jul 2014 Hej men husk nu og se efter hvor meget kevlar % der er i bukserne for der er kæmpe stor foreskæl på de mange typer bukser nogle af dem vil der nok gå hul på ved styrt hvor andre ikke vil så tror selv på at pris og kvalitet hænger sammen ...

• #12   31. jul 2014 jeg har et par redroute kevlar jeans men har også et par fra thansen og jeg bruger kun dem fra thansen føler mig godt tilpas i dem lad dem da prøve at bestille et par hjem til dig og prøv dem så inden købet på seddelen på bukserne kan du se der er meget kevlar i

• #13   31. jul 2014 Brugte Dragging jeans, nu Dainese jeans aner ikke om de virker (har ikke væltet endnu...)
    Men de sidder godt og ikke for varme

• #14   1. aug 2014 Tak for mange gode meninger, tror også mest jeg er til resurgence jeans. Sikkerhed koster jo lidt ekstra.

Kommentér på:
kevlar jeans

Annonce