640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ryg skjold ryg skjold

Jeg står og skal til at have mig en hoysung 650. I den andledning leder jeg efter noget beskyttelse, ihvertfald jakke, bukser og hansker. Jeg tænker lidt, hvor meget sikkerhed vil sådan et rygskjold give mig?
nogle anbefalinger ang. bukser/jakker. Jeg har 2000 jeg kan bruge på det, det behøver ikke være nyt, men hvis det er nyt og lækkert, kan lidt mere ,mønt måske trylles frem.
på forhånd tak, og god påske alle sammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryg skjold
  • #1   12. apr 2017 Kunne aldrig drømme om at køre mc uden rygskjold - og ikke et i jakken, men et du spænder direkte på ryggen..!

Se evt DBA eller guloggratis der er jævnt tit noget godt tøj mv til billige penge!

• #3   12. apr 2017 Rygskjold, hjelm, ordentligt udstyr osv. er jo som en forsikring.
    Så længe det går godt er det jo lige meget.
    Men den dag det ikke gør...
    Så er det f..... rart at tingene er i orden.

• #4   14. apr 2017 Kan kun anbefale at købe noget gear i god kvalitet, det bliver man altså mest glad for i længden. Det er en stor udgift i år, men de næste mange år værdsætter man det bare rigtig meget. Hvis der kun er 2000 at bruge, så start evt med en god jakke plus rygskjold, og spar op til bukser og sko. Regn i hvert fald med at bruge min. 4000 kr på det. Og lad nu være med at købe de der discountjakker, mam kan altså sagtens få en god jakke fra Alpinestars til ca 1500 fx.

Kommentér på:
ryg skjold

Annonce