{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

Jeg undres {{forumTopicSubject}}

Dette er et MC -Galleri, mange som søger optagelse i dette GALLERI bliver afvist med for få billeder eller for lidt tekst, og det sjove/ sindsyge er, at nogle af dem som sidder som Dommere har slet IKKE nogen MC selv. Så spørger jeg de folk !! Var det ikke en ide at man var i besiddelse af en brugbar MC selv, før man kæfter op om andres fejl og mangler ??

Til alle jer som søger optagelse ! Jeg kunne aldrig drømme om at afvise jer, i er i det mindste i besiddelse af et køretøj, som mange andre åbenbart ikke er..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undres
  • #1   12. apr 2017 Troede man skulle have en MC oprette for selv at kunne stemme andre ind/ud?

  • #2   12. apr 2017 Jeg må stemme 17 gange pr. ventende optagelse for jeg har 17 gallerier! smiley

    Men jo, skal man ikke selv have et galleri før man kan stemme, som Jesper siger?


  • #3   12. apr 2017 Før i tiden skulle man oprette en mc for at få en profil herinde . Hvorfor gik man væk fra det ? Der er en del som opretter en profil , sætter en mc til salg.......og når den er solgt , ser man ikke skyggen af den mere .Hvis de så i det mindste ville slette deres annoncer..... smiley


  • #4   12. apr 2017 2 Slow: Ja det ville være rart hvis man indførte at annoncer fra en bruger blev slettet hvis brugeren ikke havde været aktiv i 2 uger (eller noget i den stil)

  • #5   12. apr 2017 Eller som før , hvor annoncer udløb efter 60 dage . Nu fornyes de bare automatisk......til hvilken nytte ??
    Har prøvet at kontakte en sælger , blot for at finde ud af at han ikke har været online i 3 mdr. Cyklen er sikkert solgt , og sælger ser ingen grund til at slette annoncen.......pisse frustrerende.... smiley


  • #6   12. apr 2017 Der er vel afregning pr klik og hvor mange annoncer der er aktive...

    Ligesom man er ikke er en del af arbejdsløs statistikken hvis man er på kursus...

    Skide misvisende, men sådan er det nu en gang..


  • #7   12. apr 2017 Du kan hverken stemme folk ud eller ind uden selv at have oprettet en mc i galleriet. Sååååe deeet smiley

  • #8   12. apr 2017 Liquid speed ! Hvorfor har du IKKE oprettet en MC ?

  • Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #9   12. apr 2017 Man skal have en oprettet før man kan stemme

    profilbillede
  • #10   12. apr 2017 Jeg er helt enig.. Er der en der søger optagelse herinde og han har mc og gerne vil være en del af det her forum, fordi han mener han kan bruge det til noget fællesskab eller egentlig bare til at læse med i diverse tråde for at kunne lære noget nyt eller bare af interesse, så er jeg også fløjtende ligeglad med om han 2 billeder eller 20 og om der er 2 liniers tekst eller 50... Bare han ejer en mc... Der er sgu ikke alligevel ikke nogen der gider kigge billederne eller læse teksten på en cykel herinde hvis den er standard, og gider de, ja så er der masser af standard-cykler herinde hvor man kan læse akkurat den samme tekst som en anden der har den model.. Det er kun i mine øjne fedt hvis det er en specialcykel, ombygget eller andet der ku være interessant fordi der er blevet fiflet med den, dermed ikke sagt at de SKAL ligge en masse ind, men så kan man trods alt finde på at læse om cyklen og checke pics... Er mcén en interesse, så siger jeg altid velkommen, og så må du for min skyld eje en ratbike der er ved at falde sammen, og der er oplyst der sidder en motor men du ikke ved hvad kubik der findes under snavset... Det er også en stil smiley

  • #11   12. apr 2017 Det er lidt ligegyldigt hvorfor jeg ikke har oprettet en mc. Dit indlæg er misvisende da man skal have oprettet en mc i galleriet for at kunne byde folk velkommen eller afvise dem. Ses på grillen smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #12   12. apr 2017 Man skal have en MC oprettet for at stemme ind og ud, så jeg undres ikke... smiley

  • #13   12. apr 2017 Sajmon ! Er du ikke hjælpeadministrator ? Er det din holdning at det er ok at man kan optages i dette forum uden at have en MC ?

  • #14   12. apr 2017 Liquid !! Det er da ikke ligemeget, kravet er jo (som jeg tolker det) ar man skal have en MC ! Er din interesse MC ??

  • #15   12. apr 2017 Dem som bliver stemt ud har somregl kun 5 billeder og Nada tekst.

  • #16   12. apr 2017 Men de har da trods alt en MC !

  • #17   12. apr 2017 Det er ikke er krav at have en mc for at have en bruger på mc galleri. Og jo min interesse er mc smiley

  • #18   12. apr 2017 Og så må de bruge de tre minutter det tager lige at udfylde alle punkter om den, når de opretter et galleri. Hvis de bare ønsker at benytte forum uden at have et galleri, er det helt i orden for mig. Hvis de vil vise deres maskine frem, er det mindste de kan gøre at tage ordentlige billeder og skrive lidt ordentlig tekst.

  • #20   12. apr 2017 Jeg synes bestemt ikke, at det er ligemeget om man har en MC eller ej, min holdning er, at man SKAL have en MC for at blive optaget !! Og det er der mange som ikke er i besiddelse af.

  • #21   12. apr 2017 JEG UNDRES også ,mest over ,at terningen brokker sig over noget han ikke har undersøgt ,efterfølgende over at han har været medlem i et forum 10år hvor han åbenlyst ikke er enige om hvilke kriterier der er for optagelse ,og til sidst over at han ikke har sat sig ind i hvad et galleri er ,(men nu fik jeg det skrevet og så tager min undren og smider væk, god ferie ,til dem der har det)

  • #22   12. apr 2017 Michael b ??? Det må du uddybe, hvad du mener ?

  • #23   12. apr 2017 Hvis at det er det med optagelse af MC, er, så bøjer jeg mig i støvet, men mærkeligt at folk uden MC blander sig i optagelsen med kommentar som 'Afvist'. Hvorfor gør de det ?? Jeg synes personligt at det hurtigt bliver øv, at folk med MC bliver afvist generelt pga manglende tekst eller billeder ! Alle har vel ikke lige meget forstand på deres MC,er, eller i stand til at skyde superfotos af deres cykler ! De søger viden som jeg selv gør i dette ellers udemærket forum !! Men jeg har da bestemt en holdning til tingene ,ligesom andre mennesker. Og god påske herfra

  • #24   12. apr 2017 Vi kan alle sammen undre os engang imellem. Også selvom jeg ikke har oprettet et galleri endnu. Du er god nok "Terningen ." - og ja god påske derude smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #25   12. apr 2017 Du ved da ikke om de har eller ikke har en MC - det står folk frit for om de vil oprette den eller ej.

    Men som #9 har fastslået, skal man have et galleri oprettet før man kan stemme ind eller afvise. Så jeg forstår ikke rigtigt den her diskussion?


  • #26   12. apr 2017 Sajmon: Så undres du måske alligevel smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #27   12. apr 2017 Slet ikke om det emnet omhandler. smiley

  • #28   12. apr 2017 Hvorfor mener du, at man skal have en mc for at blive optaget? Skal man så også lukke sin profil, hvis man har solgt sin mc og åbne den igen, når man har fået en ny?
    Det må da vel være afgørende om man har en interesse for motorcykler uanset om man er mc-ejer eller ej.
    At man så nok burde afskaffe systemet med brugerafstemning ved optagelse af nye motorcykler, er en helt anden diskussion


  • #29   12. apr 2017 Jeppe A, Det jeg kan konstatere er at der er nogle medlemmer som har 0 mc,er dvs aldrig har haft og alligevel er optaget i mcgalleri !! Det synes personligt ikke om ,Den anden diskution mht om folk sælger eller køber synes jeg er en anden diskution som eg IKKE vil deltage i !! PS så skal man stemmes ind igen ves køb af ny cykel ( som du nok er klar over )Så god påske til dig også..

  • #30   12. apr 2017 Jøsses.... Det var da alligevel noget at gå op i.... Din egen profil blev oprettet 28april 2007 og du oprettede din første cykel 7 september 2008. Dvs næsten halvandet år efter ?
    Er det her emne så ikke lidt at skyde sig selv i foden ?


  • #31   12. apr 2017 ups

  • #32   12. apr 2017 Cocio ! Jeg har haft mc siden 1988, blev rigtigt nok aktiv i 07 havde mc da jeg blev optaget, men valgte efterfølgende at slette den fra profilen, da jeg solgte den, der efter købte jeg så en CBR !! Så kan du selv kigge dig til resten.. jeg har så valgt at have mine gamle mc,er på profilen efterfølgende..

  • #33   12. apr 2017 Og hvorfra ved du at de profiler du kigger på som ikke har en cykel oprettet, ikke også bare har slettet den fordi den netop var solgt ?
    Og i bund og grund, er det så ikke også skide lige meget ? Ja siden navn er motorcykelGALLERI..
    Skal vi så også begynde at brokke os over der er et forum, nu hvor vi går så meget op i ordet GALLERI ?
    Siden her er for MC folket og dem som har en interesse inde for dette felt. Jeg blev da også selv "medlem" her inde før jeg fik min egen cykel, bl.a for at få noget viden omkring det jeg var igang med at springe ud i...


  • #34   12. apr 2017 Busted smiley

  • #35   12. apr 2017 Læs nu hvad jeg skriver Liquid..

  • #36   12. apr 2017 Det ville også være pænt meget op af bakke for folk der gerne vil have vejledning til hvilken motorcykel de skal købe, hvis det er et krav at de har en allerede.. smiley

  • #37   12. apr 2017 Terningen. Din forklaring er jo lige meget... Ingen kan se du har haft en cykel oprettet fra dag et a..
    Ja ja du solgte den og slettet den derfor.
    Igen hvor ved du fra at de andre du kigger på a profiler ikke har gjort det samme ?


  • #38   12. apr 2017 At jeg har holdningen mht om man kan optages uden mc eller ej står jeg SELV på mål for !! Men at ikke aktive medlemmer (i form af meninger om optagelse eller ej ) pisser mig sgu lidt af, har man interesse og mc så er alle tykke som tynde vel velkomne smiley ifølge mig

  • #39   12. apr 2017 Hele dette sure opstød, fordi jeg så en ung gut som var pissestolt af sin første mc. Så sad der nogle gutter og afviste ham !! Jeg kunne se at 4 ud af 10 ikke selv havde mc (eller oprettet) det synes jeg sgu ikke er i orden !! Det var det tråden skulle gå på ..

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #40   12. apr 2017 Selvom man er tyk, kan man asso godt have tynd mave!

  • #41   12. apr 2017 Hvis han havde udfyldt galleriet ordentligt, og raget nogle bare rimelige billeder, var han ikke blevet afvist. Simpelt.. Og nej, folk kan ikke afvise eller byde velkommen med mindre de har et galleri selv..

  • #42   12. apr 2017 Amen forhelved smiley

  • #43   12. apr 2017 Jeg ved godt at de ikke har stemmeret, men giv dog gutten en chance i det mindste

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #44   12. apr 2017 Hvilken cykel var det?

  • #45   12. apr 2017 Tror det er meget godt sådan som stemmesystemet fungere på. Ellers bliver der oprettet cykler uden tekst og billeder i tusmørke. Det dur ikk!

  • #46   12. apr 2017 Han får en chance. Han kan jo bare udfylde info, allerede efter første udstemme. Så ender det altid med at cyklen kommer ind alligevel.

  • #47   12. apr 2017 Jeg har haft Suzuki katana- Yamaha rd 350 - Honda xl 350 Honda vf 500 - og den omtalte var en Suzuki gs 500

  • #48   12. apr 2017 Tak for en diskussion med mange meninger og holdninger, pas på jer selv og god sæson til alle !!

  • #49   12. apr 2017 Han/hun/de/alle har da alletiders chance og det kræver faktisk blot to minutters indsats:

    1) Ordentlig tekst.
    2) Ordentlige billeder.

    Så er ovenstående debat totalt overflødig.


  • #50   12. apr 2017 Sikke en tråd...


    profilbillede
  • #51   12. apr 2017 Det er sgu fint at folk kan byde velkommen på velkommen-knappen, men hvem fanden er vi til at afvise folk man ikke kender, har de søgende interessen til det her forum så skal de sgu være velkommen, billeder, tekst eller ej..... Og har folk så lyst til at vise deres hjul og skrive lidt om dem, jamen så er det jo bare kanon fint.... Og hvis vi går så meget op i det er et galleri, hvorfor hunden snakker vi så aldrig om billeder, men om alle mulige andre ting der har med motorcykler at gøre, FORVIRRET? Følg med i næste episode af SKUM smiley smiley God påske til alle, og VELKOMMEN til alle mc-ister eller entusiaster og nysgerrige individer... smiley Er vi ikke enige allesammen herinde, så får du nul rygmærke smiley smiley smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #52   12. apr 2017 Hvis der er 5 billeder fra samme vinkel og ingen tekst, så afviser jeg.

    Det er jo ikke det samme som at smide folk ud, men man fortæller blot at de gerne må gøre sig lidt umage når de opretter en MC profil.

    Det hæver niveauet.

    Hvis man er uenig, så lad os da høre hvad der er af argumenter for at alle MC profilerne (gallerierne) ikke behøver overholde et eller andet minimum niveau af "kvalitet".

    Ville siden være lige så interessant, hvis et billede og ingen info var nok til at komme ind?


  • #53   12. apr 2017 Ja, 1 billede og en smule tekst med mærke og model er ganske fint hvis det er en standardcykel som mange herinde allerede har oprettet med hele molevitten, så burde vi vel bare byde velkommen... Intet nyt ved den for nogen hvis der er 300 profiler med billeder og tekst fuldstændig enslydende og samme udseende... Men med en special-cykel, ombygget, peppet osv, ville det være fedt at der var mange og meget tekst, for så bliver man nysgerrig og kigger både på billeder og tekst, og så er det garanteret også en der rigtig gerne vil vise den og skrive en masse om den... Så, er det ikke lidt ligegyldigt hvis den står standard, hvor meget der blir lagt ind... Der sidder jo også folk her med en profil der slet ikke har en... Alle skulle være velkommen, hvis de har interessen.. Bare min mening, men af meninger er der mange og respekterer alles, men nogen gange så????? blir det måske lidt for dumt.... Jeg siger gerne velkommen f.eks til en standard suzuki gsxr 750 årg 92´ med et enkelt billede og lidt tekst... Han skal være velkommen.... Sajmon, dit sure løg, du skal sgu da også altid forkæles med overflod smiley smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #54   13. apr 2017 Men det er der jo ikke - der er altid noget som gør at ejeren valgte netop DEN cykel og ikke en af de 300 andre som var magen til.

    Ja alle er velkommen på siden, men hvis ikke man har en MC oprettet, er der et par ting man ikke kan.

    Jeg siger aldrig velkommen til en standard XXXX med et billede, og det gør du heller ikke - for man SKAL have 5 billeder for overhovedet at få lov til at trykke "opret". smiley

    Jeg skal ikke forkæles med noget der ligner overflod - jeg kan bare ikke se problemet i at stille lidt krav til folk og deres profiler.


  • #55   13. apr 2017 Det er det jeg siger Sajmon, man har forskellige meninger og sådan går det nok også bedst, ellers havde vi ikke noget at snakke om, det ville blive for trivielt smiley Men ham der har købt den standard og er glad og stolt over den er jeg sikker på også ligger masser af billeder op og masser af tekst smiley Og så er der de andre der bare gerne vil være med smiley Og det betyder intet for mig at reglerne er som de er, og havde det været 1 billede og lidt tekst havde det også været fint for mig, for jeg læser ikke teksten eller går billederne igennem hvis det er en standard mc som de 1000vis af andre herinde, men gør det altid når det er en special cykel, og så er det fedt med pics og masser af detaljer.. Men alt iorden, vi har et fedt forum på siden og masser af sjov og hygge, og også okay med krav.. Især med en ordentlig tone og rummelighed for andre, så er det andet ikke så vigtigt smiley Og som jeg altid sagde til min mor når hun kommanderede, jeg SKAL ikke noget jeg ikke vil, det siger gud smiley smiley God påske og skål for en god side, med masser af god dialog smiley

  • #56   14. apr 2017 Øøøh du ka ikke stemme medmindre du har et oprettet galleri. Dvs du har lagt din mc op. Åbn øjnene inden du øffer...

  • #57   14. apr 2017 Vestergård , nu har dialogen fået indblandet Gud og selveste din Mor , så vil jeg mene at højden er nået , og god påske selv -nå vil jeg gå ud til mine motorcykler og lave et stik mere til el udtag , og nej de er ikke oprettet og jeg stemmer ikke folk ind eller ud eller til menighedsrådet smiley

  • #58   14. apr 2017 Hvor svært kan det være,eller find en anden legeplads

    Oprettelse af gallerier
    Regler for oprettelse:
    Det oprettede skal være en mc.
    Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier")
    Opret kun én profil til mc-en - har du flere billeder, du vil vise frem er du velkommen til i stedet at lave et fotoalbum.
    Du skal have rettighed til at bruge billeder, du uploader.
    Sørg for at tage gode, skarpe billeder, og tilføj en god beskrivelse. Der er ikke krav for længde af beskrivelse.
    Opret ikke mc-en som salgsannonce/reklame for firmaer - her kan du i stedet oprette en annonce i markedet.

    Velkomst/afvisning af gallerier
    Du kan afvise med 1 point og byde velkommen med op til 10 point. (Hvis du har vundet udfordringer nok)
    Afvis kun et galleri, hvis det ikke overholder de ovenstående betingelser.

    Hvad kendetegner en god gallerioprettelse?
    Der er mange forskellige måder at få lavet et godt galleri på, og der er ikke krav til en bestemt fremgangsmåde, eller at alle punkter skal være opfyldt - men herunder kan du se nogle forslag til, hvad der kan hjælpe dig med at lave en god oprettelse.
    Sørg for at uploade forskellige billeder, og brug ikke de samme billeder flere gange.
    Du skal som minimum uploade 5 billeder - men flere gør kun galleriet bedre og mere spændende.
    Gode og skarpe billeder er altid at foretrække - hvorimod slørede og mørke billeder kan medføre et afvisepoint.
    En god tekst, hvor du beskriver mc-en. Du kan fortælle lige hvad du har lyst til om mc-en i beskrivelsen, og der er ikke krav til længde. Er du i tvivl om, hvad du kan/skal skrive i beskrivelsen, kan du altid finde inspiration hos nogle af de bedst bedømte gallerier på siden.

    Min mc er blevet afvist - hvad gør jeg?
    På MotorcykelGalleri.dk er det op til brugerne at byde dit galleri velkommen. Hvis dit galleri er blevet afvist, kan du kigge under punktet "Hvad kendetegner en god gallerioprettelse" og få idéer til, hvorledes du kan forbedre dit galleri - og få det stemt ind.


Kommentér på:
Jeg undres

Annonce