{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Hvor sjælden er min motorcykel=? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG Jeg har nu et stykke tid tænkt over hvordan og hvor man muligvis kan finde ud af hvor sjælden eller hvor mange af min mc model der er i danmark. dog har jeg intet held haft med mig, håber der er nogen der ved noget om hvor man kan finde sådan nogen informationer :)¨

I dette tilfælde snakker vi om en Husky (husqvarna) 610 SM-E 2000
Og nej det er ikke en motorsav eller plæneklipper motor smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sjælden er min motorcykel=?
  • #2   30. jan 2017 Er det ikke "bare" en 610 Supermoto - dem er der en del af...kig i galleriet

• #3   30. jan 2017 Hvis det er en Siberian Husky er den sjælden her på mc galleriet

• #4   30. jan 2017 Det er en en 610 SM-E også kaldet SMS med kæden i venstre side samt E-Start. at finde info på den, som fx hvor mange der er lavet og hvor er ret svært og finde vis det overhovedet kan findes. jeg har heller ikke kunne finde nogen herinde. kun TE/TC modellen

• #5   30. jan 2017 "The SMS610 is basically the same bike as Husky's adventure off-road TE-E610 (see our test in the October issue), with a couple of basic changes to the wheels and front brake. I"

• #6   30. jan 2017 sjovt spørgsmål når man taler om en alm serieproduceret mc som er solgt i massevis.. dog er der ikke solgt så mange i Danmark da reservedele har været en stor mangelvare specielt da Finn Ingemann i Sorø skulle hente delene hjem via cagiva gruppen der gik konkurs op til flere gange... du kan ikke se nogen steder hvor mange der er solgt i dk og dermed regne med at det er antallet da der er importeret en del via Sverige og Tyskland... bladet touring nyt kommer hvert år med en total af antal mc af de forskellige fabrikater der er indregistreret i dk.. men der er jo en del motarder der bliver brugt til bane.. nok flere end der er indregistreret..
    men hvis du vil have et kort svar så er din mc ikke sjælden, det er samme motor og stel der bruges i en del varianter..hvilket du skal være glad for da det så er nemmere at finde dele...

• #7   30. jan 2017 Der er et sted hvor man kan se hvor mange mc der har været indregistreret af ens model og hvor mange der er afmeldt.

• #8   31. jan 2017 Og hvor er det Allan ?

• #9   31. jan 2017 http://nrpla.de/soeg

Prøv selv at lave en avanceret søgning, biler og MCer kan nogle gange hedde lidt forskelligt, selv om det er samme bil/MC
    Særligt hvis det er en brugt-importeret...

• #10   31. jan 2017 det virker ikke særlig godt.. søgte for sjovt på BSA B40 og der kom 5 resultater og kender selv 12 stk kørende i Dk og ved fra BSA klubben at der kører alene i klubben 150 af dem i dk

• #11   31. jan 2017 Jeg har lige søgt på Motorcykel : BSA : B 40 og fik 101 resultater og søgte derefter kun på registrerede og fandt 55 resultater.

Ikke helt de 150 stk. Men prøv igen og kig lidt rundt, leg med søgekriterierne smiley

• #12   1. feb 2017 Jeg søgte på min Cougar fra 1969, for noget tid siden, den virkede ok, men jeg kan selvfølgelig ikke sige om den er korrekt, da jeg ikke kender det eksakte antal af min model, men mindre end 10 stk og min som eneste med nr 8F hvad der skulle være lidt speciel, smart side.

Kommentér på:
Hvor sjælden er min motorcykel=?

Annonce