428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

mc til omkring 25kg til 25 årig? mc til omkring 25kg til 25 årig?

Hey folkens.
Ja som overskriften lyder, søger jeg en mc til ca 25kg, men hvilken kan anbefales?
Jeg har lidt kig på en SUZUKI GSXR250, men er den for "lille", jeg er ikke så stor, 1:80 høj, men med en "egenvægt" på kun 65kg ;o)
Det skal være en rimelig hurtig maskine, ikke alt for gammel, men er sukièn det??
Eller er der er andre maskiner i vil anbefale??
mvh

ps jeg har en Yamaha DT175 årg 97 til salg hvis nogen har int, skal ikke synes og den kører og starter perfekt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc til omkring 25kg til 25 årig?
  • #1   26. apr 2004 En gsxr250 er ikke nogen stor mc, og den skal have nogle omdrejninger for at den ikke soder, den er jo 4 cyl. Gs 500 kan man også få til ca. 25. Det kunne være et alternativ. Hvis du skal have en der hurtig så kunne måske være en yamaha rd350, men skal være fra 94 og nyere. De fåes til 25-30000.

• #2   27. apr 2004 Jeg kan bestemt ikke anbefale en RD350 eller nogen anden 2-takter for den sags skyld, da de efter min mening er noget upålideligt bras. Jeg er ked af hvis jeg støder nogle ejere af 2-taktere, men de holder altså ikke så godt!!!!

• #3   27. apr 2004 Giver lige Allan ret... Ville også gå efter en 4 takter. 2takt er sjovt, men som hverdagsmaskine ville jeg vælge 4 takt.

Kommentér på:
mc til omkring 25kg til 25 årig?

Annonce