739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Erfaringer med VN1500 Erfaringer med VN1500

Jeg har en kammerat der er på jagt efter en lidt støre Japansk V2 maskiner, han har ikke alverden at gøre godt med til indkøb 30-50.000kr afhængigt af rette motorcykel.

Vi er stødt på denne her VN1500 til ''afhentnings pris''

http://www.guloggratis.dk/transport/motorcykler-tilbehor/motorcykler/kawasaki/annonce/erhverv/33668147-kawasaki-vn-1500

Hvad er der at sige om dem? Det er ikke en mc jeg selv har været i nærheden, men er det ikke en rigtig arbejdshest som flere af de andre store klassiske Japanere?

Noget man skal være obs på? Ligeledes det ''afhentnings tilbud'' der... er det en faldgruppe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med VN1500
  • #1   18. nov 2016 Hvis Jensen prøver at komme udenom garantien med "afhentning" (hvad de ikke kan, den eneste måde er ved kun at sælge til cvr nr.) så ville jeg holde mig langt væk!! Men modellen er fed, har selv været på jagt efter sådan en, og de kan godt findes til de 35.

• #2   18. nov 2016 Har en kammerat der har sådan en og han har været glad for den i alt den tid han har haft den. Men som Tom siger, så ville jeg holde mig langt væk fra en forhandler der annoncerede med "afhentning". det er forhandlere der vil prøve at omgå købeloven og er direkte ulovligt.

• #4   20. nov 2016 Mc fotografen: Det er også fint nok hvis de sælger til andre firmaer. Men det ændrer ikke på at det er ulovligt at sælge på den måde til private. Købeloven er til for at beskytte købere og sælgere må ikke stille private dårligere end loven foreskriver.
    Der er rigtig mange sælgere derude der prøver at omgå loven ved at sælge "afhentning", "købt som beset" eller andre smarte tricks. For mig vidner det om en forhandler der ikke har tænkt sig at overholde loven og det er ikke en forhandler jeg personligt vil støtte økonomisk. Man har jo ingen ide om hvordan cyklen/bilen er i stand hvis han ikke engang gider at overholde de mest basale ting.

• #6   20. nov 2016 prøv at kigge på min

• #7   20. nov 2016 Du kan jo starte med at sætte en pris på annoncen, så jeg ved om den bare tilnærmelsesvis er interessant.

• #8   20. nov 2016 hurtigt salg 65

• #9   20. nov 2016 ''han har ikke alverden at gøre godt med til indkøb 30-50.000kr afhængigt af rette motorcykel''

smiley

• #10   20. nov 2016 men i forhold til at bruge 50 på en standard maskine så er mit et godt bud

• #11   20. nov 2016 Altså når han ikke har mere end maksimum 50.000kr til handlen, så er en mc til 65.000kr da et dårligt bud smiley

Takker for tilbudet, det er bare ikke relevant smiley

Kommentér på:
Erfaringer med VN1500

Annonce