Vn1500 mean streak Vn1500 mean streak
Kigger på sådan en sag, da jeg synes den design- og prismæssigt ser fornuftig ud, men kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer fra tidligere ejere eller bare nogle der har prøvet sådan en sag.
Specielt sammenligninger med andre mc i samme pris/klasse modtages.
Efter diverse reviews at dømme, får den en del ros for at være forholdsvis tam, måske grundet navnet "mean streak" og dens større powercruiser rivaler.
Kunne et alternativ være en suki vzr1800 eller er det en helt anden boldgade?
Måske en masse "dumme" spørgsmål, men håber i vil hjælpe, med råd/vejledning. (Er begynder og det er første mc der er tale om her - men har dog en hvis erfaring indenfor motorsport, med 12 års mx, så er lidt for fartglad - deraf måske cruiser valget)
sep 2013
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 388
2002, 14.000 på klokken og et skilt på ca. 125 af de lange
sep 2013
Er der andre maskiner i omkring samme prisklasse eller billigere, der ville være at foretrække?
sep 2013
Vil gerne have noget der også er behageligt at sidde på, så selvom en stivstellet ser fedt ud er det nok ikke det der er det mest behagelige at køre ture på?
Hvor får man mest for pengene (ca. Samme beløb som kawaen) såfremt man vælger en hd? - Er en sportster no go eller? (Pigecykel, synes jeg nogle har nævnt;)
sep 2013
Men problematikken med at skulle låne pengene, gør at jeg leder efter noget hos en forhandler der kan tilbyde finansiering.
Ved også at der er en del af de mcere der står hos Unitrade, der er i kommission og de derfor er en smule dyrere (eller sælger får lidt mindre og kommer af med dem!)
Og da jeg ikke er ekspert indenfor hd området, med modeller og dit og dat, samt væsentligst skattemæssige problemstillinger man ville kunne løbe ind i, ved jeg at skal det være hd, bliver det hos en velrennomeret forhandler. (Håber der er lidt sikkerhed i dette!)
sep 2013
Det var en cykel uden afgift, der skulle afgiftes inden salg men bliver prisen rigtig efterfølgende er jeg temmelig fristet. (Den lyd kunne jeg godt blive afhængig af)
sep 2013
Jeg er 183 og en smule under de 100 kg og den var umiddelbart rimelig i størrelsen. Jeg kan godt følge dig i at det absolut ikke er en stor maskine - sådan er det bare. Men jeg synes jeg sad ok, dog manglede den et fremrykkersæt, der ville hjælpe meget på stillingen. (Prøvede en anden sportster lettere peppet, med ca. 95 hk og fremrykkersæt) den var lavere og synes den var lille, men siddestillingen med fremrykkersættet fejlede ikke noget. Så det er et must hvis det er. Der var sgu meget godt smæk på den.
Vn1500 mean streak