890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vn1500 mean streak Vn1500 mean streak

Kigger på sådan en sag, da jeg synes den design- og prismæssigt ser fornuftig ud, men kunne godt tænke mig at høre lidt erfaringer fra tidligere ejere eller bare nogle der har prøvet sådan en sag.
Specielt sammenligninger med andre mc i samme pris/klasse modtages.

Efter diverse reviews at dømme, får den en del ros for at være forholdsvis tam, måske grundet navnet "mean streak" og dens større powercruiser rivaler.

Kunne et alternativ være en suki vzr1800 eller er det en helt anden boldgade?

Måske en masse "dumme" spørgsmål, men håber i vil hjælpe, med råd/vejledning. (Er begynder og det er første mc der er tale om her - men har dog en hvis erfaring indenfor motorsport, med 12 års mx, så er lidt for fartglad - deraf måske cruiser valget)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vn1500 mean streak
  • #1   28. nov 2013 Skal lige nævnes at det er brugt maskine vi snakker her.
    2002, 14.000 på klokken og et skilt på ca. 125 af de lange

• #3   29. nov 2013 Ja er også meget i tvivl om det er for meget. Den har ikke kørt så langt, men til gengæld er den jo snart 12 år gammel. Og der står jo ikke hd på siden.

Er der andre maskiner i omkring samme prisklasse eller billigere, der ville være at foretrække?

• #5   29. nov 2013 Sidder lige og kigger lidt hos unitrade, der faktisk har en del fede cykler. Kunne godt være man skulle springe ud i noget hd alligevel.

Vil gerne have noget der også er behageligt at sidde på, så selvom en stivstellet ser fedt ud er det nok ikke det der er det mest behagelige at køre ture på?

Hvor får man mest for pengene (ca. Samme beløb som kawaen) såfremt man vælger en hd? - Er en sportster no go eller? (Pigecykel, synes jeg nogle har nævnt;)

• #7   29. nov 2013 Ja, der hersker da ingen tvivl om at havde jeg grynene så købte jeg en softtail. Men sådan forholder virkeligheden sig desværre ikke. Kan lægge en fornuftig udbetaling og resten skal lånes. Det kan der være mange holdninger til og jo jeg kunne vente 4 år og spare en masse renter og vente med at købe til jeg havde pengene, men det vil jeg altså ikke. Nu skal det være (eller rettere til marts eller deromkring skal det være)
    Men problematikken med at skulle låne pengene, gør at jeg leder efter noget hos en forhandler der kan tilbyde finansiering.
    Ved også at der er en del af de mcere der står hos Unitrade, der er i kommission og de derfor er en smule dyrere (eller sælger får lidt mindre og kommer af med dem!)

Og da jeg ikke er ekspert indenfor hd området, med modeller og dit og dat, samt væsentligst skattemæssige problemstillinger man ville kunne løbe ind i, ved jeg at skal det være hd, bliver det hos en velrennomeret forhandler. (Håber der er lidt sikkerhed i dette!)

• #8   30. nov 2013 Nu er jeg ikke hverken dværg eller kvinde, men var ude og rulle en tur idag på en 2006 sportster 1200R og den gik sgu rigtigt godt imo. Det er ikke nogen stor cykel, men synes den var meget passende. Den er måske også lidt højere i r versionen?
    Det var en cykel uden afgift, der skulle afgiftes inden salg men bliver prisen rigtig efterfølgende er jeg temmelig fristet. (Den lyd kunne jeg godt blive afhængig af)

• #10   30. nov 2013 Hehe Søren, nu er du jo også sådan ca. et normalt menneske større end mig smiley

Jeg er 183 og en smule under de 100 kg og den var umiddelbart rimelig i størrelsen. Jeg kan godt følge dig i at det absolut ikke er en stor maskine - sådan er det bare. Men jeg synes jeg sad ok, dog manglede den et fremrykkersæt, der ville hjælpe meget på stillingen. (Prøvede en anden sportster lettere peppet, med ca. 95 hk og fremrykkersæt) den var lavere og synes den var lille, men siddestillingen med fremrykkersættet fejlede ikke noget. Så det er et must hvis det er. Der var sgu meget godt smæk på den.

Kommentér på:
Vn1500 mean streak

Annonce