NEEEEJ!!! STRISSERE! NEEEEJ!!! STRISSERE!
Hvorfor skal strissere altid være så emcy? - en dejlig lørdag, solen skinner, og det er faktisk varmt nok til en tur på mc tænker jeg, jeg trækker hende ud fra stuen og hopper i tøjet ( glemmer min pung i min ivér for at spinne en tur) - 200 meter før jeg var hjemme, fra en ellers rigtig dejlig tur bliver jeg stoppet! ikke nok med det, han tror ikke på mig ham strisseren, da jeg siger mit personnummer og vil derfor gerne se ID. jeg forklarer ham at jeg bor lige rundt om hjørnet, og han kunne da entetn gi mig et lift eller køre efter mig, så skulle han få at se, men nej, det vil han noget så bestemt ikke, han vil hellere kropsvisitere mig, fordi han er sikker på at jeg lyver, og jeg har noget ID på mig? det gør han så, jeg står med min kørebukserne nede om knæene med hænderne op ad hans bil, er det måske ikke lige vildt nok af ham, eller er det bare mig? - men 1000 kr i bøde ihvertfald, 500 for at køre uden korekort, (færdselsloven §56, stk1) 500 kr for at min nummerplade sidder skråt (færdselslovens §78) - SUPER START PÅ SEASONEN! - Så husk kørekort allesammen!
aug 2004
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 76
Jeg føler med dig Jonas
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Men, hehe... Man ka jo næsten sige at du blev taget med bukserne nede
Og hvorfor er det lige i er så vilde med at bukke den nrplade? Alle jeg har spurgt har ikke kunne komme med et svar. For der er da overhovedet ingen fordele i det, som jeg ser det, og om det ser smart ud..... Smagssag
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
men sidste gang var jeg i gang med at tanke ved ok i skjern og imens jeg tankede kørte fjolset op på siden af cyklen og skulle bare se kortet promte... så måtte jeg jo lade tankpistolen hænge fra mc'en mens jeg fandt mit kort frem....
sådan et fjols.... :S
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
okt 2004
Følger: 62 Følgere: 190 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 802
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 15
Men hør så her 9500.- kr i div fartbøder 3 års betinget.
stik lige den. en morgen holder der 2 mc panner udenfor min udkørsel, de står dog af ved motorvejs tilkørselen, så det er pæn kørsel, og ganske rigtigt der er laser kontrol lige før motorvejen holder og igen 100 m inde på dr boulevard i herning, de får mig heller ikke. men de havde også puttet en civil vogn, som endte med at få mig med 93 kmt og en total emsig kbh panne, der åbenbart ikke er vant til at komme så tidligt op med det humør, så jeg måtte køre cyklen på synshallen og efterlade den der, denn støjede for meget, pannen ville ha synsmanden til at tage pladen, dette ville han dog ikke.
så det blev en ganske dyr sæsong, men fuck det nu er det en ny og frisk sæsong.
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 46
Det du har været udefor er meget ulovligt. Politiet må kun visitere dig hvis der er en begrundet mistanke om nogle alvorlige forhold. F.eks. besiddelse af narkotika, våben eller lignende. Altså ikke blot fordi at han ikke tror på at du har glemt dit kørekort. For at Politiet MÅ visitere en person skal vedkommende være anholdt. (Og som de fleste ved så fungerer den ikke helt i praksis... for politiet kan jo blot anholde vedkommende og 2 min senere løslade ham igen, MEN de SKAL gøre sigtede bekendt med anholdelsen) Altså anholdelses tidspunkt, grund til anholdelsen osv... .som en nævnt i Borgelig Straffelov.
Som der står i Retsplejelovens § 792e.
"Legemsindgreb må ikke foretages såfremt det efter indgrebets formål, sagens betydning og den krænkelse samt det ubehag, som indgrebet må antage at forvolde, ville være et uforholdsmæssigt indgreb."
På dansk: Hvis visitation ikke står i forhold til den gerning, i dette tilfælde at have glemt sit kørekort, må visitationen IKKE foretages.
Og ja.... Spørg ikke om hvor jeg ved den slags fra ! ;o)
Men Jonas, næste gang så få lige betjentens navn og tjenestested, for det er nærmest chikane fra hans side. Og især hvis du har stået med bukserne nede om anklerne. Det må han slet ikke og det bør påtales.
/Louring
okt 2004
Følger: 62 Følgere: 190 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 802
Jonas
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 46
/Louring
NEEEEJ!!! STRISSERE!