2.171 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-S 1000 {{forumTopicSubject}}
Kan det passe der slet ikke er nogle herinde der har købt sådan en lækker cykel ?? Går med kraftige overvejelser om at købe en, så det kunne da være rart at hører fra andre, der evt. havde kørt nogle 1000 km på den og kunne fortælle hvad de syntes..
Alex
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Den har meget on/off gas fra fabrikken, det har en power kommander afhjulpet, og nu kører den fantastisk, så sæt penge af til det, det er blevet muligt at få den flashet her for nylig, så PC kan spares.
Cyklen kører derudover fantastisk, motoren er en lækker sag fra den gamle K5/K6 gixxer 1000 hvor den er ændret lidt i område, så den herlig brutal i bunden.
Det er en nøgen cykel og det er man ikke i tvivl, så alt over 150 er mindre behageligt, til gengæld er den superskarp på sving, småveje og by.
Kan kun sige køb og smil
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 10
Har godt hørt og læst om det med on/off gas.. Og også løsningen. Så det vil jeg jo gerne have gjort sådan ret hurtigt.. Nu kan jeg se at du selv er fra Kbh, så hvor har du fået det gjort, og hvad koster sådan en omgang..? Har ingen ide om hvad det med at Flashe betyder, ud over når damerne gør det
Nu siger du at alt over 150 + er mindre behageligt..? Er det fordi vinden tager fat i cyklen, eller hvordan.. Har aldrig kørt naked bike før
Har prøvekørt den almindelige, men tror jeg ofre de 5.000 ekstra, og så får Yusimuro udgaven istedet for..
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Jeg fik lavet det hos Troels ved testbænken samtidig med første eftersyn, det kostede lige omkring 5000 og er pengene værd i kørbarhed, før var den håbløs i sving og ved bykørsel,
Når han flasher er det direkte i motorstyringen ECU hvor mn går ind og ændre i opsætningen, blanding etc, her kan der pilles temmelig meget, og man sparer selve power commanderen, så det bliver lidt billigere, det var ikke muligt på den da jeg fik det lavet men frigivet nu, og jeg vil anbefale det kontra commanderen, der er nok en del religion om hvad er bedst så det vil jeg anbefale du lader ham eller hvem du vælger at rådgive om.
Over 150 cyklen er fin stabil, osse over de 200 det mindre behagelige er det vindtryk man sidder i på en naked, især over længere stræk for eksempel, sammenlignet med kåbecyklerne, eksempelvis kørte jeg hjem fra Paris og havde en del motorvejsstræk, her savnede jeg gixxeren til at æde nogle hurtige kilometer, men i hverdagen ingen problem, og den lever i sving og på småveje
Jeg fravalgte yoshimura udgaven og brugte de 5000 på lidt andre smådele, greb, sædeskal, nummerpladeholder og fælgstafferinger, efterfølgende har jeg sat en IXIL Hyperlow på, med rigtig fin lyd i ikke bulder brag, men sprød motorlyd - kan anbefales
http://www.kc-engineering.de/abbildungen/lxil-Hyperlow-Endschalldaempfer-Endtoepfe-exhaust-silencer.jpg
Ud og køb den er vanedannende
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 10
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Har du fået kørt på den, og lever den op til forventningerne
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 10
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 10
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
Der er de kendte så som FV motor og mr. dyno, men også private blandt andet racing4fun.es
Suzuki GSX-S 1000