1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rizoma sidespejle stjålet København - grrrr.... Rizoma sidespejle stjålet København - grrrr....

F...

Da jeg kom ned til min mc i eftermiddags ser jeg, at mine sidespejle og styrender er væk. Super fedt!

De var på i går aftes da jeg kom hjem ved 21.30-tiden, men er åbenbart blevet skruet af i nat eller i løbet af dagen på trods af, at cyklen stod i en parkeringskælder.

Blot til info, hvis nogen af jer bliver tilbudt at købe nogle sorte Rizoma Reverse Retro som på dette billede. Hører gerne fra jer, hvis vedkommende ikke har kvittering på spejlene de vil sælge.

Stjålet på Islands Brygge i København i en parkeringskælder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rizoma sidespejle stjålet København - grrrr....
  • #1   17. aug 2016 Det er utroligt hvor lavt man kan synke....

Det skulle ikke undre mig at det blev en hobby bare at tage hvad man mangler på en andens mc, så forsikringen ikke er det værd for ofret..

• #2   17. aug 2016 Ja, det er virkelig stygt. Går ikke ud fra at tyven selv er dum nok til at sætte dem på sin egen, hvis han bor i nærheden, så de bliver nok solgt videre.

• #3   18. aug 2016 Du kan jo ikke vide om det er dine (antager jeg), hvis du ser nogen sælge de samme.

• #4   18. aug 2016 Nææ, det kan jeg ikke, men har en mistanke om, hvem nogle af de "formodede gerningsmænds" kunne være, så vil bare gerne holde øje med om vedkommendes navne dukker op. Måske spørge lidt ind til, hvor de har spejlene fra.

Kommentér på:
Rizoma sidespejle stjålet København - grrrr....

Annonce