386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Forsikring.....? Forsikring.....?

Hej.
Da ingen forsikringer på nettet kan oplyse mig om hva jeg ska give prøver jeg har....er der nogen der har nogle ca priser på en MC 600 (racer er nok for dyr) men måske en touring?
Jeg er 24,snart 25 og er elite bilist men ska først til at tage MC kort nu!det ska nok være med kasko på en MC til ca 40000,-
Mc`er må også gerne anbefales:-)

Tak....Stephan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring.....?
  • #1   23. feb 2005 Prøv at ring rundt, det er som regel den nemmeste måde, da det jo afhænger af flere ting bla postnummer(med kasko i hvertfald) Ved at min forsikring falder en del når jeg fylder 25, uanset om jeg så kun havde haft kortet i to måneder.

Har selv en XJ 600 Diversion, som jeg syntes er udemærket at starte på, men en Suzuki Bandit 600 er også et bud.

• #2   23. feb 2005 jeg vil sige at det ikke kan svare sig at få kasko på en mc til 40k. da det er billiger at købe en brugt mc uden afg vis man vælter .en det man skal give i selvrisiko og præmie stigning. men hvis du vil ha kasko så prøv fair de har givet mig 6års ancenitet for de. jeg har 8år på min bil i ejet navn.mvh allan h

• #3   23. feb 2005 Okay...men hva ligge det ca på af priser.....?.har nemlig ingen anelse om det....betaler 7000,- om året på en peugeot 406 med kasko....det kan godt være jeg kun ska tage ansvar når den kun ska koste 40000,-

• #4   23. feb 2005 Jeg har kasko på min MC og betaler 7000 om året, med en selvrisiko på 2900, og jeg er 22, syntes ikke det er så galt, skal betale 7900 i Ansvar på en Nissan Almera 1.6 med det samme i risiko og 12500 med kasko og igen med 12500 i risiko(Tror pokker man ikke har råd til bil

• #5   23. feb 2005 Nå okay...det lyder da okay,jeg troede det var meget dyrer.....det er ad vildt at det er billigere end bil....

• #6   23. feb 2005 Tager du alt andet en en racer og på ca 600 cmm og du er elite.. regn med 5k kasko og 2k ansvar. Jeg ved at tryg vil have 5100 kasko for en sv650s.
    Finder du en 600ccm racer... har du 6 års skadefri kørsel i ejet navn så forlanger thisted amt ca 7500kr i kasko.
    Ring rundt. Skriv op. Snakker vi kasko så forlanger de allesammen at du samler dine forsikringer der.

• #7   23. feb 2005 får man ancienitet fra bilen med?der har jeg nemlig kørt 6 år skade fri kørsel....10 år på papiret!
    Dvs 7500,- i kasko for en racer ca?
    Jeg har tryg,dem ska jeg ringe til imorgen,sad bare lige og kiggede MC`er og så var det meget rart at vide hva man ska gå efter...

Hilsen spørge jørgen:-)

• #8   23. feb 2005 Ring til GF, der koster en MC 175ccm - 999ccm 2479kr helårligt ansvar... og det er som nybilist.... I KBH dog 4910 kr...

• #9   23. feb 2005 Stephan ja du får acsentet fra bilen... Den skal dog have stået i dit navn, dvs kun de år du selv har betalt for at have bilen forsikret i dit navn tæller.

• #10   23. feb 2005 Det lyder sgu godt...den har nemlig stået i mit navn fra jeg var 18.....
    Tak for det alle sammen,nu tror jeg sgu jeg vil lære at køre på cykel.....det var lige de svar jeg sku bruge...

• #12   24. feb 2005 Så glemmer kenneth lige at nævne at man skal være 30 år i GF for kasko:) Well det har de fortalt mig 2 gange nu.. Ansvar er self. fra 18 år og opad.

Kommentér på:
Forsikring.....?

Annonce