1.287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Brian A
Brian A
Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26

honda cbr 900 rr big bore kit honda cbr 900 rr big bore kit

der findes et big bore kit til 893 ccm modellen,jeg overvejede om det skulle være mit vinterprojekt smiley

jeg har før monteret big bore kit på feks cb 750 med et super resultat,men kender ikke det til 900 rr,er der nogen der har prøvet kittet,stemplerne er wiseco,så kvaliteten burde være okay

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda cbr 900 rr big bore kit
  • #1   17. jul 2016 Medmindre du skifter til fladspjæld osv. i samme omgang, giver det ikke noget mærkbart.

Regn med 1HK = 1000kr når vi snakker NA tuning.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#2   17. jul 2016 der er flere amerikanske sider om det og uden fladspjæld skriver de 15-20 hk over hele skalaen,dog med bearbejdet topstykke,

Prisen er ikke relevant,det koster det som det koster og det var mere ideen om at have en superbike fra firserne som ville overraske en del nyere superbikes,ikke fordi den er sgu rigelig hurtig til mig,jeg kan bare godt lide lidt sindsyge projekter smiley

• #3   17. jul 2016 Der er intet sindssygt ved et bigbore, det er ret ligetil.

Vil du køre om kap med nyere superbikes, er du nok bedre stillet ved at bygge tryk på.

Der er langt op til 180hk smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#4   17. jul 2016 hahaha ja til 180 hk er der rigtigt langt,lidt mindre kunne nok også gøre det smiley trykladning vil give meget mere,men er knap så interesant,da jeg synes at cyklen mister sin orginalitet og det er lidt synd synes jeg smiley smiley

• #5   17. jul 2016 så må du smide en blackbird motor i med tryk.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#6   17. jul 2016 det var ikke meningen at jeg skulle tabe hovedet smiley og den er vist ikke særlig orginal med en blackbird motor på smiley roooooolig nu,jeg skal ikke have 300 hk på baghjulet,så ryger jeg sgu til himmels,det halve kunne gøre det smiley

• #7   17. jul 2016 hehe kunne nu ellers være sjovt. men det skulle vist ikke kræve det store at få en 1100 motor i stellet.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#8   17. jul 2016 det er sikkert biligere end at tune på den eksisterende motor,men jeg kender så mig selv så godt at køber jeg en blackbird motor som kommer til at stå i værkstedet,ja så skal den jo også pilles i,derfor er det bedre at motoren bliver i cyklen indtil vinter smiley

• #9   17. jul 2016 kender det godt ????

• #10   17. jul 2016 big bore og 4 x fladspjæld!! Så skal du se løjer ?? Men igen bare fladspjæld ville vække den motor gevaldigt! smiley

• #11   17. jul 2016 Jeg ville bruge pengene på en 15 år nyere cbr smiley

• #13   17. jul 2016 Det ved du jo godt Hans Henrik..... Der skal han i gang med at renoverer den z900 han har købt i 6 papkasser. Når vi nu ikke synes det var en fantastisk ide at putte penge i en ikke bevaringsværdig Honda, så Brian lyset og købte noget han kunne pusle om de næste vintre. Samtidigt med at han med en nyere fireblade får alt det driftsikre sjov han har brug for om sommeren smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#15   17. jul 2016 jeg har nu set lyset og solgte gsxr 750 k7ern og købte en honda cb 750 og en cbr 900 rr,jeg er gået lidt igang med 900 jeg købte et extra kåbesæt til den og det bliver malet repsol,jeg synes at nye cykler er lidt kedelige,750ern render ingen steder,jeg havde en for mange år siden med et 836 kit på og den kørte sgu godt,egenlig ville jeg lave en caferacer ud af den,men jeg har ombestemt mig,jeg vil ha skildt motoren af når jeg keder mig og lave en 914ccm og ellers holde den så orginal som mulig,hva fanen det regner jo hele tiden,så går man jo og får mærkelige ideer smiley

• #16   18. jul 2016 HaHa når du elsker gamle Hondaer så meget så skulle du da have min gamle 600 F1 med i handlen den gang Brian smiley

• #17   18. jul 2016 så kunne du smide fireblade motoren over i det stel og få proppet 1100 cc i firebladestellet smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

#18   18. jul 2016 shhhhhhhhhh Mogens smiley jeg har vist motorcykler nok lige nu,meeeeeen falder jeg nu over en TL 1000 R eller en Honda sp 2,så ved man aldrig,nåja eller en hyabusa,nej pis det her tager overhånd smiley

• #19   30. nov 2017 Har du fået køb Big bore kit..? Jeg overvejer det selv denne her vinter.. jeg elsker ældre cykler, så for mig er det lykken med min gamle fireblade kontra en ny model..

Kommentér på:
honda cbr 900 rr big bore kit

Annonce