1.455 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Leder efter fireblade !! Leder efter fireblade !!

Hey kan nogen hjælpe jeg skal ud og have ny cykelnu her... og det skal evt være en fireblade... nogen der kender et gogt sted at handle eller kender en der har en til salg ?? det skal ikke være RR de er lidt for dyre endnu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leder efter fireblade !!
  • #1   9. jan 2007 www.dba.dk

• #3   9. jan 2007 HEY....
    Prøv ved brdr. jensen i horsens.
    WWW JENSENAS.DK
    De har mange maskiner, har selv købt min cbr der.

• #4   9. jan 2007 Ja som Strada skriver : hvad må skidtet koste? Går ud fra at det er en 92-97 du leder efter?

• #5   9. jan 2007 Hej Line
    Har du nogensinde prøvet en fireblade ?
    Grunden til at jeg spørger er at den absolut IKKE er for børn (ikke at du er et barn ;O) hvis du forstår hvad jeg mener. Der er en KÆMPE forskel fra din bandit og til en fireblade, Måske kune du nøjes med en mindre maskine og så få en lidt nyere ??

• #6   9. jan 2007 Find da én i Tyskland..

• #7   9. jan 2007 De har en fed en i Silkeborg, tror den er ny, men fra 2005-2006. Den ville jeg oprindeligt ha købt, men for dyr til min inkomst. Ved dog ikke hvilken prisklasse du søger

• #8   9. jan 2007 Nu skriver du ikke hvor meget den må koste eller hvad årgang du har tænkt dig, men her er et link til toftlund mc.
    Her står der en Fireblade.

(link fjernet)

• #9   9. jan 2007 Line: Sorry, men har du lige undersøgt i første omgang hvad sådan en koster at forsikre, mht din alder, for den er dyr og du skal nok regne med min. 33.000 om året, nemmere sagt de gider ikke have dig forsikret..

Og ja vil du virkelig have en sportsmaskine, så nøjes med en 600, ved godt du nu har har kørt i et par år, men har du brug for 1000 ccm og ja kan du håndtere den..? du vil få en hel del mere sjov ud af en 600 til at starte med når du nu vil have en sporstmaskine... smiley

Held og lykke med det nye dyr, når det kommer i hus... smiley

Mvh Charlotte

• #10   9. jan 2007 Så du har en Honda i kikkerten. Vil det sige jeg fik ret efter vores lille "diskussion" ved Skagen smiley

1. Du finder ikke en Fireblade som ikke er en RR-model. Det hedder de alle.
    2. Du skal have en god forsikringsassurandør for at forsikre den, med mindre du kan nøjes med ansvar.
    3. Bladen er en af de lettest-medgørlige cykler i den store klasse. Den er ligeså håndterbar som en moderne 600 maskine og lidt mindre hidsig. men man skal da passe på alligevel.

Kig på dba eller gologgratis. Du kan jo evt sætte en købsannonce i. Der er jo også et markedet her på galleriet.
    Men for guds skyld, lad være med at købe den hos www.jensensas.dk
    Større fuskefirma skal man lede længe efter. Bare søg forummet og du vil finde nogle dårlige historier om dem.

Men god fornøjelse med jagten efter din Blade.

/
    Jesper

• #11   9. jan 2007 Og hvis en CBR900 er for dyr at forsikre, så forhør dig med en VFR, nogle selskaber er ikke bange for den model.

/
    Jesper

• #12   9. jan 2007 Køb den helt nye 2007 cbr1000rr i repsol farverne så skal du nok dreje folks hoveder afled:-)

• #13   9. jan 2007 Til Jesper [Lyngby] P kommentar vil jeg da lige sige følgende:
    Quote: 3. Bladen er en af de lettest-medgørlige cykler i den store klasse. Den er ligeså håndterbar som en moderne 600 maskine og lidt mindre hidsig. men man skal da passe på alligevel.

Den er IKKE ligeså håndterbar som en moderne 600 maskine. Og den er langtfra mindre hidsig end en 600ccm, Momentet/trækket på en 900 fireblade er MEGET voldsommere end på en 600 (tro mig jeg har prøvet begge dele).

Da jeg har haft begge slags maskiner kan jeg da sige at trækket på firebladen er SUPER fedt, Der skal rodes noget mere i gearne på ninjaen for at få lidt af samme fornemelse.
    Men ninjaen er 100 gange nemmere at håndtere ude på de små landeveje og er for mig derfor lig med mere sjov.

• #14   9. jan 2007 Sikke mange svar tak... med hensyn til forsikringen er der styr på det... jamen omkring en 150.000 eller deromkring... er pris lejet... og med hensyn til at købe så stor en maskine... tror jeg at det nok skal gå godt og ja har prøvet en RR1000 fed maskine og min kæreste har en så har kørt en del på den...

• #15   9. jan 2007 hehe.. sådan skal de lyde LIne..

• #16   9. jan 2007 Jesper roskilde: I min verden er alle R-maskiner med 10 år på bagen stadig moderne i sin teknik. Og med hidsig, mente jeg at farten er den samme, og kræfterne ligeså let kan tage magten fra en på bladen som på en ny 600.

Jeg ville gå efter en model 98/99
    Den ser bare rigtig ud, men vi har ikke allesammen den gode smag :o)

• #19   10. jan 2007 Håber da du kan finde en - for de er bare utrolig dejlige at kører på...
    Har lige sendt dig en privat besked.... HELD OG LYKKE med søgningen....

Kommentér på:
Leder efter fireblade !!

Annonce