{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawa H2R på rullefelt :)
  • #1   16. feb 2016 Den er for rådden den maskine! Kræver et seriøst sæt nosser.
    https://www.youtube.com/watch?v=HLpTrgEfbis


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #2   16. feb 2016 Jeg ville ikke turde stå foran af frygt for at den skulle rykke den der gule parkeringsbremse totalt i stykker ved max.

  • #3   16. feb 2016 Der er åndssvagt mange videoer med H2R på rullefelt - de fleste det samme.. og det er meget ævl om "spitting flames" - ja hurra det gør de fleste MC'er sgu rullefelt osv osv.. og 326 RWHP... men IKKE ENESTE af dem viser en dyno-kurve.... vis mig en rulning med et resultat indtil da så er det rent til grin, gok og markedsgøjl..

  • #4   16. feb 2016 Søg på kanalen 650ib på youtube. Der kan i se Brock's performance tune en H2 (ikke r) og den smider 276 hk på feltet.

  • #5   16. feb 2016 Kan ikke helt forstå hypen omkring den ugudeligt grimme ged, den kan ikke komme på plader og koster en formue. Den kan kun bruges som banecykel, og hvorfor så ikke sætte turbo på en hvilken som helst anden cykel og få mere effekt for det halve beløb..

  • Plougmann
    Plougmann Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #6   17. feb 2016 Jeg har da set en H2r ( R MODEL!!!!) på plader, en amerikansk youtube kanal der lavede en smule om på et par ting så den kunne komme på plader.
    Men ellers så er der jo H2 som godt må komme på vejen


  • #7   17. feb 2016 Har bestilt et Brocks stage 2 kit til min smiley

    #5 Fordi med en turbo har du ikke trækket helt fra bunden og samtidig bør du også optimere resten af cyklen til den højere effekt. H2 et allerede bygget til 300+ HK


  • #8   18. feb 2016 Den er stadig grim som arvesynden

  • #9   18. feb 2016 smag og behag, den er futureristisk, ligsom BMW's i8.
    Har folk råd til den må de da selv om det, den er skide hurtig og har et bundmoment i særklasse af sportscyklerne
    Jeg kan godt lide den, udover standard udstødning. man kan også godt få en H2R på plader. Køb H2R motor delene og prop i H2'eren og få den tunet ind. bom. H2R på plader..


  • #10   18. feb 2016 #7 hvad indeholder det? smiley og hvad vil den formodede ydelse cirka ende på?

  • #11   19. feb 2016 https://www.youtube.com/watch?v=kOvMzjkgWEg

    ZX-10R vs H2

    Stort set lige hurtige når de begge er i deres powerband...

    Bundtræk? H2 med trykladning har mindre Nm(dvs. HK) under 7000 RPM end KTM 1290 Super Duke R.

    .


  • #12   20. feb 2016 11# nm er ikke det samme som HK

    Derudover levere en række4 sit moment langt senere end en V2, og tager væsentligt flere omdrejninger...


  • #13   20. feb 2016 nm er hk x rpm.

    du tager Nm ved et givet RPM og derved får du HK. derfor er Nm hk,

    Hk er bare en unit som giver et overblik over brugbar energi.

    Ja v2 levere fra bunden til de peaker ved ca. 9000 rpm mod R4´s 12-13.000 rpm.

    Derfor hvis man synes H2 har alt for syg bundtræk så skulle de prøve en højtydende V2.


  • #14   20. feb 2016 Øhhhh hmmmmm. Kram du er sgu nød til at læse lidt mere op på NM vs HK ... Lige nu sejler det smiley

  • #15   20. feb 2016 HK er en udregning af Nm.

    og da Nm x rpm giver hk kan man se på en dynochart at i bunden hvor motoren har mest Nm yder det ikke højst hk(dvs. højst acceleration/topfart/energi)
    det sker først ved højere rpm.. er det pga. hk først virker deroppe ?
    Nej, efter som rpm stiger og Nm ikke falder hurtigere end rpm stiger, så får man flere hk.. men når man er kommet rigtig højt oppe i rpm og Nm for alvor er begyndt at falde, kan man se at hk flader ud.
    f.eks en formel 1 motor på ca. 3liter, den yder 800 hk og 350 Nm... det virker helt forkert at have så mange hk og så lidt Nm.
    Tag så en BMW M3 motor, den yder f.eks 350 Nm og 300 hk ved 6000 rpm
    Hvis den motor kunne være super effektiv ved højere rpm(volumetric efficiency) så den kunne smide det samme Nm ved 6000 rpm ved 12000 rpm, jamen så ville den have 600 hk.. og igen ved 18000rpm(F1 RPM) 900 hk.

    Tager du så og smider den F1 motor i en meget lav gearing 1:10 så vil den have 3500 Nm ved 1800 rpm(output gearkasse, motoren drejer stadig 18.000 rpm) og den vil kunne trække som en lastbil.

    Hvis man skal skære det ud i pap så er Nm hvor hårdt du træder i pedalerne på din cykel.
    RPM er hvor hurtigt du træder.. og hvis du træder rigtig hurtigt og hårdt så får du mange hk... men du får også kortere tid til det, og til sidst kan du ikke træde lige så hårdt ved høje RPM så falder hk.

    Find hvilken som helst dyno kurve med hk og torque(ft. lbs) og se om de ikke krydser hinanden ved præcis 5252 rpm.

    Hestekræfter = (torque * RPM) / 5252


  • #16   20. feb 2016 #10 Det består at komplet udstødning, luftfilter, ECU flash, PCV koblingsfjedre og sænkningskit. Forventningen er +270 HK på hjulet = 0-300 på 13 sekunder og kun 650 meter! De 350 passeres efter 1600 meter. smiley

    #13 Jeg har kørt Super Duke og Panigale 1299 og må sige at H2 har et noget vildere træk fra bunden. Så hvis du syntes en stor V2 har et vildt bundtræk skulle du bare prøve en H2 smiley



  • #17   20. feb 2016 @Z

    "skulle du bare prøve en H2 "

    Med mindre du er frisk på at give en tur, så er det noget P at lukke ud.... Og NEJ du behøver ikke frygte at JEG ikke betaler hvad jeg splitter ad smiley


  • #18   20. feb 2016 ///kram nåhhh jammen så har den jo slet ikke et godt bundtræk, hvis det kun svare sig til (og jo det gør den) en 1290 ::ROLLEYES::

Kommentér på:
Kawa H2R på rullefelt :)

Annonce